اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۰۷

توزیع نهاده‌های دامی در خراسان‌رضوی

مشهد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از توزیع 127هزار تن نهاده‌های دامی تا پایان آذرماه 94 در این استان خبر داد. سید جعفر حاجی مجتهد افزود: در راستای حمایت از دامداران، تنظیم بازار، تثبیت قیمت نهاده‌های دامی و تامین علوفه زمستانی تا سی‌ام آذرماه حدود 92هزار تن جو، 15هزار و 500تن ذرت و 7هزار و 500تن کنجاله سویا به صورت 6ماهه و بدون کارمزد بین تشکل‌ها و دامداری‌های استان توزیع شده است. وی افزود: توزیع این مقدار نهاده به جهت کمک به نقدینگی دامداران، حفظ دام مولد و جلوگیری از عرضه بی‌رویه دام به بازار انجام شده است. وی ادامه داد: همچنین مجددا از تاریخ 12دی‌ماه توزیع نهاده‌ها شامل جو، ذرت و کنجاله سویا (با شرایط 6ماهه و بدون کارمزد) جهت دامداری‌ها، مرغداری‌ها، کارخانجات خوراک دام و طیور و تشکل‌های ذی‌ربط شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.


همایش سراسری چهره‌های ماندگار کیفیت ایران (1395) برگزار خواهد شد

تهران دومین همایش سراسری چهره‌های ماندگار کیفیت ایران در خردادماه سال1395 در تهران برگزار خواهد شد. در این همایش که از انجمن علمی کیفیت مجوز برگزاری گرفته است به منتخبان کشوری لوح و نشان چهره ماندگار اعطا خواهد شد. حمایت از تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در جهت توسعه ملی و خودکفایی از اهداف برگزاری این همایش است.


مصرف یک میلیارد و 559میلیون مترمکعب گاز در خراسان رضوی طی آذرماه امسال

مشهد مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از مصرف یک میلیارد و 559میلیون مترمکعب گاز در آذرماه سال94 در استان خبر داد. حبیب‌الله صادقی اظهار کرد: با وجود افزایش 60هزار مشترک جدید گاز طی مدت 9ماهه سال جاری در استان، شاهد صرفه‌جویی و مصرف بهینه این انرژی خدادادی از سوی مشترکان هستیم. وی افزود: میانگین مصرف گاز در آذرماه سال جاری 43میلیون مترمکعب در روز بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است. مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به مصرف 8میلیارد مترمکعبی گاز طی 9ماهه نخست سال جاری در سه بخش خانگی، صنعتی و نیروگاهی گفت: به امید خدا و یاری مردم تمامی شرایط برای پایداری گاز در زمستان امسال از سوی شرکت ملی گاز ایران فراهم شده است.


کاهش 10 درصدی مصرف نفت سفید

در غرب مازندران

ساری با افزایش گازرسانی در غرب استان مازندران، مصرف نفت سفید در پاییز سال جاری 10درصد صرفه‌جویی را نشان می‌دهد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، طی 9ماه اول سال جاری در مصرف نفت سفید، 3درصد کاهش به چشم می‌خورد که این کاهش شامل 1.6میلیون لیتر مصرف فرآورده است. بر پایه همین گزارش این کاهش در مصرف نفت سفید، صرفه‌جویی معادل 19.6میلیارد ریال را در برداشته است. گفتنی است متوسط قیمت فروش فرآورده‌های نفتی در 9ماهه سال جاری برای بنزین معمولی و بنزین سوپر 43درصد، نفت سفید 48درصد، نفت‌گاز 49درصد، نفت کوره و گاز مایع حدود 54درصد کاهش داشته است.


دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی و سرپرست امور شعب بانک رفاه کارگران

اراک رخ‌زاده سرپرست جدید امور شعب بانک رفاه کارگران استان مرکزی با طهماسبی مدیرکل تامین اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی، در این دیدار که با هدف بررسی جزییات اجرای طرح ملی پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی انجام گرفت، طهماسبی مدیرکل تامین اجتماعی با بیان اقدامات و عملکرد اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی و تمهیدات و اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته درخصوص آگاهی بخشی مخاطبان مطالبی را بیان کرد. رخ‌زاده، سرپرست جدید امور شعب بانک رفاه کارگران استان مرکزی نیز در این دیدار از آمادگی کامل مدیریت و مجموعه کارکنان بانک رفاه استان مرکزی در ارائه خدمت مطلوب در دوره پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تا اسفندماه 1394 خبر داد.


دوره آموزشی «مدیریت عملکرد»

اوقاف مازندران برگزار می‌شود

اراک معاون توسعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: دوره آموزشی «مدیریت عملکرد» ویژه مدیران اوقاف مازندران برگزار می‌شود. فرشید نوروزی به برگزاری کلاس دوره آموزشی مدیریت عملکرد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه معاونان، روسای ستادی و مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه و دفاتر نمایندگی‌های تابعه برگزار می‌شود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزشی بیان داشت: این دوره آموزشی با موضوع مدیریت عملکرد با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی در آمل برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره آموزشی امروز پنج‌شنبه 24دی‌ماه در مرکز قرآنی و فرهنگی امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل برگزار می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر