موضع‌گیری تهاجمی کلینتون

۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۰۱


گاردین

امید نسبت به خروج از بن‌بست با تفاهم جدید - طرفین اعتراض پزشکان در بریتانیا، حالا بیشتر از قبل خوش‌بین هستند که می‌توانند به تفاهمی دست پیدا کنند تا اختلاف 4ماهه بین آنها به پایان برسد. در حالی که نخستین راهپیمایی پزشکان از سال 1975 تا به حال به پایان رسید، این باور به وجود آمده که مذاکرات جدید اواخر این هفته، بتواند نتیجه‌یی حاصل کند تا دیگر نیاز نباشد 45هزار پزشک بریتانیایی بین روزهای بیست‌وششم تا بیست و هشتم ماه ژانویه، دست به راهپیمایی دوباره بزنند.


واشنگتن‌پست

در آیووا، کلینتون موضع تهاجمی می‌گیرد - هیلاری کلینتون که اخیرا تهاجمی‌تر شده، این هفته به ایالت آیووا رفت چون جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که این نامزد پیشرو حزب دموکرات، واقعا در خطر قرار دارد و ممکن است رای‌های این منطقه را به رقیب اصلی‌اش برنی سندرز واگذار کند.


نیویورک‌تایمز

مجسمه پیکاسو میلیون‌ها دلار فروخت، اما به دو خریدار؟! - لری گاگوسیان دلال شناخته‌شده آثار هنری می‌گوید آن را خریده است. خانواده سلطنتی قطر هم می‌گوید این مجسمه را خریده و حالا این دو نفر دارند در دادگاه سر این قضیه با هم رو‌به‌رو می‌شوند که چه کسی صاحب مجسمه بالاتنه گچی‌یی است که پیکاسو آن را کشیده بود؛ مجسمه‌یی که ستاره اصلی نمایش «مجسمه پیکاسو»ی موزه هنرهای مدرن نیویورک هم بود.

کوئومو و بی‌خانمانی - بازبینی تلاش‌های صورت گرفته از زمان انتخاب شدن اندرو‌ام کوئومو به عنوان فرماندار نیویورک، نشان می‌دهد که کشمکشی بین مقام‌های شهری و ایالتی شکل گرفته است.

پیشگام بیسبال درگذشت - مونتی ایروین ستاره سیاه‌پوست بیسبال ایالات متحده که در سن 30 سالگی به نخستین پیروزی بزرگ خود در لیگ بیسبال دست یافت، در سن 96سالگی چشم از جهان فروبست.

خانه‌ای جدید برای «سسمی استریت» -

بیگ برد، المو و بقیه شخصیت‌های محبوب سریال «سسمی استریت» حالا دارند خانه جدیدشان را سر صحنه فیلمبرداری شبکه کابلی اچ‌بی‌او بنا می‌کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر