از میان سایت‌های خبری

۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۸

لایحه هوای پاک تقدیم مجلس شد

تابناک: رییس سازمان محیط زیست از تقدیم لایحه هوای پاک به مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل آلودگی هوا خبر داد. معصومه ابتکار بااشاره به معضلات موجود زیست محیطی در استان قم و مساله ریزگردها اظهار داشت: لایحه هوای پاک که در هیات دولت تدوین شده برای ارایه راه‌حل‌هایی در این زمینه به مجلس شورای اسلامی ارایه شده است. مسوول ملی آلودگی هوا هم با دستور رییس‌جمهور شروع به کار کرده است.


درخواست هولناک داعش از تکفیری‌های جهان

مهر: داعش از تکفیری‌ها و حامیان خود خواست که شهروندان کشورهایی که در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش مشارکت کرده‌اند را به قتل برسانند. مهر به نقل از العهد، «ابو محمد العدنانی» سخنگوی گروه تروریستی داعش در یک نوار صوتی که به چند زبان دنیا ترجمه و منتشر شده است از همه تکفیری‌ها در سراسر دنیا خواست که غیرنظامیانی که جزو شهروندان کشورهایی محسوب می‌شوند که در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش مشارکت کرده‌اند، به قتل برسانند.


پرونده مرتضوی در دست وزارت اطلاعات

آفتاب: سعید مرتضوی دهم شهریور در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حاضر شد و به گفته خودش برای توضیح در رابطه با سه پرونده ازجمله تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، شکایت فاضل لاریجانی و شکایت وکلای عباس پالیزدار به دادسرا آمده بود. یکی از وکلای شاکی در پرونده سعید مرتضوی گفت که پرونده مرتضوی برای ادامه تحقیقات مقدماتی به وزارت اطلاعات فرستاده شد.


«فاطمه هاشمی» تبرئه شد

انتخاب: وکیل‌ مدافع فاطمه هاشمی از صدور رای برائت برای موکلش خبر داد. سیدوحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: قضات شعبه 54دادگاه تجدیدنظر استان تهران، 19 شهریور سال جاری رای بر برائت موکلم صادر کردند، البته رای صادره حدود یک هفته بعد به دست اینجانب رسید.

وی تصریح کرد: 21 مرداد سال 92 مطلبی تحت عنوان «آقای لاریجانی! ‌ای کاش مهدی برادر شما بود» به نقل از موکلم در یکی از سایت‌ها منتشر شد. این موضوع، باعث شده بود که نماینده دادستان علیه موکل به اتهام نشر اکاذیب اعلام جرم کرده و این اتهام با وجود اعتراض به صلاحیت دادگاه انقلاب، در دادگاه انقلاب رسیدگی شد.


روحانی مذاکرات مخفی با امریکا را شفاف کرد

آفتاب: معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر بااشاره به اینکه در دولت قبل به مدت دو سال مذاکرات مخفیانه با امریکا انجام می‌شد، نوشت: از زمانی که در دولت جدید تعاملات ایران و امریکا علنی شد، خبرشدگان نگران شدند و اعتراضات شروع شد. حمید ابوطالبی نوشت: روحانی مذاکرات مخفی را شفاف کرد. در زمان گرایش تقابل، گفت‌وگو با امریکا در سطح معاونان وزیر در یک کشور عربی، نزدیک به دو سال انجام می‌گرفته و نامه‌هایی نیز در سطح سران هم ردوبدل می‌شده است، با این تفاوت که نه کسی از آن گفت‌وگوها و تبادل‌نامه‌ها باخبر بود و نه باخبران امکان اعتراض داشتند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر