روی موج خبر

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۲۲۷

سردار سلیمانی اسطوره نجات است-

ایسنا محمدرضا رئوف شیبانی، سفیر ایران در سوریه در مورد نقش سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم و حل بحران سوریه گفت: بدون تردید سردار سلیمانی از اصلی‌ترین عناصری بود که عراق را در برابر تروریست‌ها نجات داد. ایشان مهم‌ترین فردی بود که در سخت‌ترین شرایط یعنی زمانی که سوریه در آستانه تسخیر توسط گروه‌های تروریستی و سقوط دمشق بود به داد آن رسید. از نظر بشار اسد، سردار سلیمانی اسطوره نجات است و همزمان اسطوره رعب و وحشت برای جریان‌های مقابل.

امریکا آماده لغو تحریم‌های ایران در آینده نزدیک است - ایرنا نشریه هیل ارگان کنگره امریکا نوشت: امریکا به سمت اجرای توافق هسته‌یی گام برمی‌دارد و به نظر می‌رسد آماده لغو تحریم‌های ایران در همین ماه جاری است. این پایگاه اینترنتی افزود: جان کری، وزیر خارجه امریکا به خبرنگاران گفته است: تا برداشتن گام نهایی در روند چند ساله احتمالا فقط چند روز فاصله داریم. من فکر می‌کنم که این امر دیر یا زود محقق خواهد شد.

احتمال حضور ایران در نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس- ایسنا عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان روز شنبه پس از نشست اعضای شورای همکاری خلیج فارس در پاسخ به سوالی درباره دعوت از وزیر خارجه ایران برای شرکت در نشست آتی شورای همکاری اسلامی(IOC) که به میزبانی عربستان و در ریاض برگزار می‌شود، گفت که ایران نیز یکی از اعضای این سازمان است و سازمان همکاری اسلامی برای تمام اعضای خود دعوتنامه می‌فرستد.

ادعای لغو روادید ترکیه با ایران تکذیب شد- ایلنا وزارت امور خارجه ترکیه ادعای برخی رسانه‌های این کشور مبنی بر اینکه آنکارا قصد دارد قانون لغو روادید با ۸۹ کشور ازجمله ایران را تغییر دهد، تکذیب کرد. این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌یی در پایگاه اینترنتی رسمی خود اعلام کرد: اخبار رسانه‌ها مبنی بر اینکه ترکیه قصد دارد از ابتدای ماه ژوئن شرایط جدید برای ۸۹کشور در زمینه صدور روادید تعیین کند کاملا بی‌اساس و غلط است.

سیدحسن خمینی همچنان کاندیدای انتخابات خبرگان است-ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی تاکنون تصمیمی برای کناره‌گیری از حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نگرفته است. ثبت‌نام وی برای حضور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکنون باعث ایجاد اخبار متفاوت و متناقضی شده است اما پیگیری‌های ایسنا به این رسید که یادگار امام (ره) تاکنون تصمیمی برای کناره‌گیری از حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نگرفته همچنین اخبار منتشر شده مبنی بر عدم احراز صلاحیت او تایید نمی‌شود.

بلیت مترو از سال آینده روی موبایل- ایرنا سیدجعفر تشکری‌هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به هزینه سنگین کارت بلیت‌های مغناطیسی و استهلاک بالای کارتخوان‌ها گفت: از سال 95 بلیت‌های مترو به صورت انتقال اطلاعات روی گوشی‌های همراه امکان‌پذیر می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر