اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۱۲۷

همایش تجلیل از رابطان سلامت شهرستان ساری برگزار شد

ساری دکتر عقیل برزگر رییس مرکز بهداشت شهرستان ساری در این مراسم با تبریک روز جهانی رابطان سلامت در خصوص نقش و جایگاه رابطان سلامت در نظام سلامت گفت: رابطان سلامت، افرادی هستند که بدون هیچ‌گونه مزد و حقوقی و فقط به خاطر عشق و انسانیت، رضای الهی و حس مسوولیت‌پذیری در برابر جامعه مانند حلقه ارتباطی بین مسوولان بهداشتی و مردم عمل می‌کنند. وی با بیان اینکه رابطان، بازوی قدرتمند نظام سلامت هستند که تاکنون توانسته‌اند وظایفشان را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند، افزود: زندگی مدرن، کم تحرکی و رفتارهای نادرست تغذیه و زیست روند رو به رشد بیماری‌ها را درپی داشته که می‌طلبد با بهره‌گیری مناسب از رابطان سلامت در اقشار مختلف سطوح پیشگیری را تقویت کرد.


اعطای گواهینامه کیفیت به بنگاه‌های اقتصادی

تهران با هدف تشکر و قدردانی از خدمات انجام شده توسط مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور و اجرای اصول کیفی‌سازی خدمات و محصولات ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی طرح رتبه‌بندی کیفیت خدمات و محصولات ویژه اعضای انجمن علمی کیفیت در تاریخ 12دی ماه1394 در سالن همایش‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. بنگاه‌های اقتصادی که پس از انجام فرآیند ممیزی و تعیین سطح مفتخر به دریافت گواهینامه کیفیت شدند به شرح ذیل هستند: غلامعلی قویدل مدیریت شرکت بهدانه دشت‌ناز، حامد کاظمی مدیریت شرکت سام گروه آتی، محمد نجیب شریفی مدیریت شرکت تولیدی سقز‌سازی کردستان، ابوالفضل زارع مدیریت کانون آگهی و تبلیغات تیبا، مریم زارعی مدیریت نشریه مشرق زمین، حسن جلایی مرادزاده مدیریت شرکت کلور ایرانیان شرق، فریده اسدی مدیریت شرکت دشت بلوط سلیمان، محمد خیاط مدیریت شرکت تولیدی کاشی سرامیک زهره، بهزاد طاهری مدیریت شرکت جنوب گستر واسق، طاهره بلنداقبال مدیریت موسسه قرآن و عترت شهید بلنداقبال، مجید کیهانی بروجنی مدیریت شرکت مهیا طعم، مدیریت شرکت اوزان، حمید یوسفی نجف‌آبادی مدیریت شرکت راه‌کاران چوب آپادانا، کیکاوس کاوسی مدیریت شرکت ترخینه، یونس صادقی مدیریت صنایع پوشاک لباس کار خادم، مهدی غفاری مدیریت شرکت ساحل مولد‌سازان پارسه، عزیز قنواتی مدیریت شرکت فولاد اکسین خوزستان و... در این مراسم حاضر بودند.


بازدید شهردار اراک و مدیرکل صداوسیمای استان از مرکز هوشمند کنترل ترافیک

اراک مهندس محمد‌ابراهیم عباسی شهردار اراک به همراه قربانی‌جم مدیرکل صدا‌و‌سیمای استان مرکزی، آبایی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همچنین تعدادی از معاونان شهرداری از مرکز کنترل ترافیک اراک بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک شهرداری اراک قرار گرفتند. مرکز هوشمند کنترل ترافیک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اراک از پیشرفته‌ترین مراکز پایش ترافیک درون شهری است که با نزدیک شدن به اتمام عملیات مهندسی نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کنترل ترافیک، به‌زودی مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهد گرفت. با آغاز به کار این مرکز، نظارت و هدایت ترافیک معابر سطح شهر به‌طور هوشمندانه و با همکاری سایر نهادهای ذی‌ربط از‌جمله پلیس راهنمایی و رانندگی به‌طور لحظه‎یی و آنلاین انجام می‌شود. ساخت مرکز کنترل ترافیک شهرداری اراک از اواخر سال1393 در مساحت 500مترمربع آغاز شد و با بهره‌برداری از این مرکز، اراک نیز به جمع شهرهایی می‎پیوندد که به این اتاق‌های هوشمند کنترل ترافیک مجهز هستند.


رتبه برتر کشوری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در ارزیابی عملکرد سال93

اردبیل در همایش مدیران ارشد وزارت نیرو که روز سه‌شنبه 15دی ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر و تندیس از تلاش‌های همه‌جانبه و کسب رتبه «سطح اول» شرکت آب منطقه‌یی اردبیل در سال93 در بین شرکت‌های آب منطقه‌یی کشور قدردانی کرد. در این همایش همچنین نتایج ارزیابی عملکرد شرکت‌های آب منطقه‌یی کشور اعلام شد که براساس این گزارش شرکت‌های آب منطقه‌یی اردبیل، خراسان‌رضوی و فارس حائز رتبه برتر شده و شرکت آب منطقه‌یی استان مرکزی نیز به‌خاطر بیشترین رشد نسبت به سال گذشته مورد تقدیر قرار گرفت. در متن لوح تقدیر که به همین مناسبت صادر شده، آمده است: «تامین آب و برق یکی از زیرساخت‌های اساسی توسعه کشور و رفاه عمومی جامعه است و کارگزاران صنعت آب و برق از این افتخار و توفیق برخوردارند که در انجام این خدمت بزرگ، مشارکت دارند.»


موفقیت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی سال1393

اراک شرکت آب و فاضلاب مرکزی در ارزیابی عملکرد سال1393 دستگاه‌های اجرایی موفق به کسب رتبه اول درشاخص‌های اختصاصی همچنین در محور توسعه دولت الکترونیک در بعد شاخص‌های عمومی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی براساس ارزیابی به‌عمل آمده از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال1393 شرکت آب و فاضلاب مرکزی با کسب کل امتیاز در شاخص‌های اختصاصی و سطح ارزیابی عالی حائز رتبه اول و حائز رتبه اول در محور توسعه دولت الکترونیک در بعد شاخص‌های عمومی جشنواره شهید رجایی شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر