اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۹۰۷

3747 جای پارک خودرو جدید در مشهد احداث می‌شود

مشهد هوشنگ غلام‌زاده بیان کرد: در حال حاضر 14پایانه اتوبوسرانی در مشهد به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند. وی افزود: از این تعداد 9پایانه به‌صورت خطی فعال است که باید برای احداث توقفگاه مناسب زمین تملک شود. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: در حال حاضر احداث دو پایانه اتوبوسرانی آغاز شده که امروز پایانه و پارکینگ شهید هاشمی‌نژاد با زیربنای 12هزار و 120مترمربع و اعتبار 230میلیارد ریال افتتاح شد. غلام‌زاده گفت: پایانه شهید گمنام نیز که در دست احداث است با مشکل تملک باقی‌مانده زمین شرکت فرآورده‌های نفتی روبه‌رو شده که به‌زودی واگذار و تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.


بازدید مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام

از طرح‌های حوزه منابع طبیعی

ایلام به گزارش روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام ضمن بازدید از طرح‌های شاخص منابع طبیعی در شهرستان مهران گفت: حجم فعالیت‌ها و میزان جنگل‌کاری‌های صورت گرفته در طرح 5 هزار هکتاری جم آب در مهران از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و باید این روش موفق که با مشارکت مردم انجام شده است در سایر استان‌ها پیگیری شود. دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام یادآور شد: نهال‌های کاشته شده با شرایط آب و هوایی و کم آبی استان ایلام سازگاری دارند و از آنجا که این نهال‌ها فقط در ابتدای کاشت به یک الی دوبار آبیاری نیاز دارند، در چاله‌هایی به اندازه یک در دومتر کاشته می‌شوند تا در موقع بارش نزولات آسمانی بتوانند آب را در خود ذخیره کنند.


نشست کارگروه پیشگیری از تخلفات شهری در محل تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل

جلسه کارگروه پیشگیری از تخلفات شهری با حضور کلیه اعضا و برای بررسی مسائل و مشکلات تصفیه فاضلاب در محل تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل، در این جلسه که با حضور کلیه اعضای کارگروه پیشگیری از تخلفات شهری در محل تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل و با هدف بررسی مسائل و مشکلات تصفیه فاضلاب برگزار شد ابتدا اعضای کارگروه از قسمت‌های مختلف تصفیه‌خانه و نحوه تصفیه فاضلاب بازدید و سپس جلسه کارگروه در محل سالن جلسه تصفیه‌خانه فاضلاب برگزار و در ابتدای جلسه مهندس نوخواه، مدیر امور آب و فاضلاب اردبیل گزارشی از روند تصفیه فاضلاب و مشکلات مربوط به تصفیه ارائه کرد.


مجتمع پتروشیمی خراسان شرکت برتر

در کنترل تولید محصول

در پی نشست سالانه کنترل تولید شرکت‌های پتروشیمی، مجتمع پتروشیمی خراسان با دریافت لوح سپاس از سوی واحد کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به عنوان شرکت برتر در زمینه کنترل تولید شناخته شد. مهندس حسن خوشی مسوول کنترل تولید شرکت پتروشیمی خراسان با اعلام این خبر گفت: ارسال به موقع اطلاعات، رعایت دقت و صحت در اطلاعات ارسالی و میزان تعامل و مشارکت با شرکت ملی صنایع پتروشیمی از محورهای موثر در کسب این دستاورد است. وی تاکید کرد: روند کنترل تولید در شرکت‌های پتروشیمی در تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات سامانه تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مالا تحقق اهداف تولید در این صنعت موثر است. یادآور می‌شود که شرکت پتروشیمی خراسان روزانه یک هزارتن آمونیاک، یک هزارو پانصد تن کود اوره و 60 تن کریستال ملامین تولید می‌کند.


دوره آموزشی با موضوع احیا، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری

دوره آموزشی با موضوع احیا، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و عرصه‌های ناکارآمد شهری با حضور دکتر مونا عرفانیان مدیرکل دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، روسای ادارات تابعه و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی مازندران در محل این اداره کل برگزار شد. مهندس سعید میرزاپور رییس اداره عمران و بهسازی شهری این اداره کل در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرکل در راستای اجرایی شدن برنامه‌های بازآفرینی، فعالیت در عرصه‌های ناکارآمد شهرهای استان را به عنوان اولویت اصلی اداره کل قلمداد کرد.


حضور شرکت توزیع نیروی برق ایلام

در نمایشگاه تازه‌های پژوهش و فناوری

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار ما از حضور موفق این شرکت و برپایی غرفه در نمایشگاه تازه‌های فناوری که به مناسبت هفته پژوهش و در محل دانشگاه ایلام برگزار شد، خبر داد.

حسین دانش در این‌باره افزود: سال گذشته 13 مقاله علمی در حوزه‌های مرتبط با فعالیت شرکت توسط همکاران در کنفرانس‌های معتبر ارائه یا در ژورنال‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر