کاندیداها از موسیقی برای رای آوردن استفاده می‌کنند

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۵۵۵


گاردین

درحالی‌که هزینه به 5میلیارد یورو می‌رسد، قربانیان سیل با نابودی رو‌به‌رو می‌شوند - درحالی‌که دولت بریتانیا مجبور شد با پرونده کاری‌اش در حفاظت از مردم در مقابل سیل مواجه شود، یکی از شرکت‌های حسابداری ارشد این کشور هشدار داد که هزینه سیل‌های زمستانی آن از 5میلیارد یورو می‌گذرد و درنتیجه هزاران خانواده و تجارت با نابودی اقتصادی رو‌به‌رو می‌شوند؛ چون یا بیمه خوب ندارند یا بیمه نیستند.


لس‌آنجلس تایمز

درگذشت «شاهزاده دلقک» بسکتبال - مدت‌ها پیش از اینکه ورزشکاران توییت کنند و میلیون‌ها نفر بتوانند ویدیوی دانک‌های معروف بسکتبالیست‌ها را ببینند، مِدولارک لِمون به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ورزشی جهان بدل شد. استعداد خیره‌کننده او در بسکتبال و شوخ‌طبعی‌اش باعث شد لقب «شاهزاده دلقک» بسکتبال را دریافت کند. لمون روز یک‌شنبه در 83سالگی درگذشت.


نیویورک تایمز

اعضای هیات‌منصفه در پرونده مرگ پسر اهل کلیولند کسی را محکوم نکردند - هیات‌منصفه ارشد دادگاه کلیولند روز دوشنبه اعلام کرد: افسر پلیسی که پسر 12ساله‌یی را کشته بود که تفنگ ساچمه‌یی در دست داشت را محکوم نمی‌کند و به این ترتیب به تحقیقی یک ساله پایان داد که به خشم ملی درباره کشته‌شدن آفریقایی-‌امریکایی‌ها توسط افسران سفیدپوست افزوده بود.

صدای حزب جمهوری‌خواه درباره مشکلات زنان - گروهی 70نفره از اعضای کنگره که از لحن کاندیداهای ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه خسته شده‌اند، دست به پخش کردن این پیغام در واشنگتن زدند که این حزب به مشکلات زنان اهمیت می‌دهد.


واشنگتن تایمز

زدن نت درست - بیش از دو دهه بعد از اینکه بیل کلینتون عینک آفتابی گذاشت، ساکسوفونش را بیرون آورد و یک اجرای آخر شب به یادماندنی از آهنگ «هتل دل‌شکن» داشت؛ دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری هم سعی کردند این کار را تکرار کنند. مارتین او مالی و مایک هاکابی بعضی مواقع در ایالت‌های‌شان ساز می‌زنند، اما هیچ کدام نتوانستند مثل نمایش سال1992 آقای کلینتون به موفقیت برسند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر