چشم‌انداز هفته

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۳۴۶

اجرای 16 طرح کارآفرینی بنیاد برکت در کردستان

ایلنا پنج سال پیش بنیاد اجتماعی، اقتصادی و عام‌المنفعه برکت از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و به موجب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفت. بنیاد برکت با اجرای 16 طرح کارافرینی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان کردستان، زمینه اشتغال بیش از 2800 نفر را فراهم آورده است. ارزش کل سرمایه به‌کار گرفته شده در این طرح‌ها بالغ بر 1584148میلیون ریال است که شامل منابع سرمایه‌یی و غیر‌سرمایه‌یی می‌شود.


شبکه‌های اجتماعی،

راهی برای رونق کسب‌وکار زنان

ایسنا یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به فراگیری شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در بین زنان خانه‌دار تاکید کرد که می‌توان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های حوزه فناوری اطلاعات در جهت رونق فضای کسب‌وکار استفاده کرد.


اجرای طرح آموزش‌های مهارتی در مناطق محروم و مرزی

ایرنا مدیرکل دفتر امور آموزشی روستایی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای گفت: طرح توانمندسازی و آموزش‌های مهارتی روستاییان، عشایر و مناطق محروم و مرزی با اولویت اشتغال پایدار در دستورکار این سازمان قرار دارد.


ارائه آموزش‌های تخصصی

به نیروهای جویای کار عسلویه

مهر فرماندار شهرستان عسلویه گفت: آموزش‌های تخصصی به نیروهای جویای کار عسلویه ارائه شود.

عبدالله نادری تاکید کرد: با تعامل بیشتر بین واحدهای صنعتی و دستگاه‌های متولی اشتغال، فرصت‌های مناسبی برای به‌کارگیری نیروهای متخصص بومی در واحدهای مختلف صنعتی ایجاد خواهد شد.


یکصدهزار نفر برای بازار کار آموزش مهارتی دیدند

تسنیم مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با اشاره به اینکه بیش از یکصدهزار نفر در صنایع تهران در 8 ماه سال جاری آموزش مهارتی دیده‌اند گفت: با کسب آموزش‌های مهارتی می‌توان عوامل تولید و رقابت‌پذیری اقتصادی را تقویت و نیروی انسانی را توانمند کرد.


کارآفرینی با وام ۳۰ میلیونی

فارس یک کارآفرین کشاورزی با اشاره به ضایعات ۳۰درصدی بخش کشاورزی گفت:چاره کار ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در روستاها و نقاط تولید کشاورزی است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر