امریکا هنوز در مکزیک سفیر ندارد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۳۱۸


واشنگتن پست

شجاعت در ثابت‌قدم ماندن - در دنیایی ترسناک که ایمان بی‌ثبات است، ما از کسانی نیرو می‌گیریم که به بخت بد با استفامت بی‌صدا پاسخ دادند. در این فصل کریسمس، داستان زندگی چهار نفری را تعریف می‌کنیم که گرفتار تله‌های زندگی شدند و بعد به نحوی قدرت خود را پیدا کردند. آنها شجاعت خود را فرا خواندند.

برای سوپرپک‌ها شرایط تغییر می‌کند- کمیسیون فدرال انتخابات بدون سر و صدا چراغ سبز را به کاندیداهایی داده که می‌خواهند با شرکت در ملاقات‌های کوچک - تا حدی کوچک تعداد افراد حاضر در اتاق ممکن است تنها 3 نفر باشد - به جمع‌آوری سرمایه برای سوپرپک‌هایشان مشغول شوند. این تصمیم که در پاسخ به خواسته دو سوپرپک حزب دموکرات شکل گرفت بیش از پیش مرزهای بین کمپین‌ها و متحدان مستقل‌شان را فرسوده کرد، آن هم در زمانی که آنها یک همکاری بی‌سابقه را به وجود آورده‌اند.


نیویورک تایمز

«شهر کلیساها»- کلیسای فریدوم هال واقع در محله کویینز یکی از 5 هزار مکان عبادت شهر نیویورک است. مطالعه جدید نشان داده که بیش از دو سوم نیویورکی‌ها وابستگی مذهبی دارند.

اخراج‌های دسته‌جمعی در سال نو - بعد از موجی جدید از عبورهای غیرقانونی از مرز ایالات متحده، دولت فدرال درحال برنامه‌ریزی مجموعه‌یی از حملات پلیسی برای اوایل ماه ژانویه است تا صدها خانواده ثبت ‌نشده را جمع‌آوری و از کشور اخراج کند.


لس‌آنجلس تایمز

مقام حیاتی امور خارجه خالی باقی می‌ماند - روبرتا جیکبسون باید بدون دردسر به عنوان سفیر ایالات متحده در مکزیک انتخاب می‌شد؛ او به زبان اسپانیایی تسلط کامل دارد، متخصص سیاست‌های امریکای لاتین است و در زمینه مذاکرات فرامرزی توانایی دارد. اما نامزدی او در برزخ مانده و گروگان انتقادهای تند و تیز مارکو روبیو کاندیدای ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه از برخورد دیپلماتیک اوباما با کوباست. این وقفه به این معنی است که ایالات متحده از ماه آگوست و بازنشستگی سفیر آنتونی وین تا به حال در سومین شریک بزرگ داد و ستد خود یک سفیر نداشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر