اخبار

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۲۹۷

سامانه « تبلت بانک رفاه» راه‌اندازی شد

تبلت بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور طراحی و راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک به عنوان بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکداری مدرن، همگام با توسعه فناوری‌های نوین اقدام به عرضه جدیدترین و خاص‌ترین خدمت الکترونیکی در قالب سامانه تبلت بانک در شبکه بانکی کشور کرده است. نمایش داشبورد مالی شخصی و تحلیل هزینه‌های انجام شده طی ماه مورد نظر، امکان ذخیره اتوماتیک شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت مخاطب در منو انتقال وجه، امکان نمایش رسید انتقال وجه و به اشتراک‌گذاری آن از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیامک، قابلیت فعال‌سازی مبتنی بر اینترنت و دریافت کد فعال‌سازی، امکان هوشمند تشخیص سرویس مناسب با توجه به داده‌های مشتری در منو انتقال وجه، امکان درج یادداشت در رسید انتقال وجه به هنگام به اشتراک‌گذاری آن، انجام تراکنش به صورت رمزنگاری شده با رعایت کامل استانداردهای امنیتی و... از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این سامانه است. همچنین داشبورد مالی، نمایش لیست حساب‌های حقیقی، دریافت صورتحساب، انتقال وجه فوری، کارت به کارت، پایا و ساتنا، پرداخت قبوض از دو طریق دستی و بارکدخوان، پرداخت حق بیمه کارفرمایان، خرید شارژ همراه اول و ایرانسل، امکان تعیین و تغییر نام کاربری دلخواه مشتریان، تغییر رمز اول و دوم، امکان اعلام گزارش خطا و مشکلات به طور مستقیم و فوری با مرکز فراد(پاسخگویی و اطلاع‌رسانی)، امکان دسترسی به راهنما از داخل نرم‌افزار و شعبه‌یاب از خدمات تبلت بانک هستند. مشتریانی که از سامانه موبایل بانک رفاه استفاده می‌کنند بدون مراجعه به شعبه و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک خود می‌توانند با مراجعه به پورتال بانک به نشانی www. refah-bank. ir و دانلود و نصب نرم‌افزار از خدمات سامانه تبلت بانک رفاه بهره‌مند شوند.


بانک صادرات ایران خدمات بانکداری اینترنتی را ارتقا داد

بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان خدمات قابل ارائه روی سامانه بانکداری اینترنتی را ارتقا داد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان با رویکرد تسهیل در خدمت‌رسانی به هموطنان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده و بر این اساس نسبت به ایجاد خدمات جدید شامل: افزایش بازه زمانی و تعداد تراکنش در صورتحساب دوره‌یی (بازه زمانی ٤ ماه تا سقف ٥٠٠ تراکنش)، انتقال وجه دسته‌یی بین بانکی پایا تا سقف ٥ تراکنش و امکان پرداخت دسته‌یی قبوض با یک امضای دیجیتال در سامانه بانکداری اینترنتی اقدام کرد.

این گزارش می‌افزاید: بانک متبوع همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید بسترهای لازم جهت توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم کرده و مشتریان می‌توانند خدماتی نظیر: انتقال وجه، رویت صورتحساب، خدمات کارت، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و... را به آسانی انجام دهند و نیز در پاسخ به نیاز مشتریان سقف انتقال وجه در سامانه اینترنت بانک را تا سقف مبلغ ٧میلیارد ریال افزایش داده است.

شایان ذکر است: این بانک برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه حساب‌های حقوقی و مشترک(BIB-Business Internet Banking)

را عملیاتی کرده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی یا مشترک‌اند(مانند شرکت‌ها، سازمان‌ها و...) می‌توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره‌مند شوند. تراکنش‌های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضا بوده و امضاداران می‌توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می‌شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.

گفتنی است: مشتریان برای بهره‌مندی از خدمات متنوع بانکی از طریق اینترنت می‌توانند با استفاده از دستگاه رمزساز لحظه‌یی(otp) در محیطی کاملا امن نسبت به انجام فعالیت‌های خود اقدام کنند. تاکنون حدود ٤٦١هزار نفر از مشتریان در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک عضو شده و خدمات مالی و بانکی خود را با استفاده از این ابزار توانمند انجام می‌دهند.


ارائه نرم‌افزار موبایل‌ بانک IOS از طریق بانک اقتصاد نوین

برای تسهیل در ارائه خدمات نوین بانکی از طریق خدمت موبایل‌ بانک، امکان دریافت نرم‌افزار موبایل بانک اقتصادنوین روی سیستم عامل IOS از طریق سایت این بانک فراهم شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین نسخه جدید موبایل بانک اقتصادنوین برای نصب در تمام گوشی‌های تلفن همراه(iPhone) و تبلت(iPad) منطبق با نرم‌افزار IOS در وب‌سایت اینترنتی این بانک قابل دانلود است. مشاهده موجودی، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری، دریافت صورتحساب و... ازجمله خدمات موبایل بانک اقتصادنوین است.


انتشار10هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک پارسیان

باﻧﮏ پارسیان10هزار ﻣﯿﻠﯿﺎرد رﯾﺎل اوراق ﮔﻮاهی ﺳﭙﺮده ﻣﺪت‌دار وﯾﮋه ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌ﮔﺬاری(ﻋﺎم) ﺑﺎ ﻧﺎم از روز شنبه 5دی ماه به مدت 6 روز کاری ﻣﻨﺘﺸﺮ می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، ﺑﺎ ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰی ج. ا. ا اﻧﺘﺸﺎر10هزار میلیارد ریال اوراق ﮔﻮاهی ﺳﭙﺮده ﻣﺪت‌دار وﯾﮋه ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌ﮔﺬاری ﻋﺎم، یک‌ ساله، روزشمار و ﺑﺎ ﻧﺎم ﺑﻪ ﺻﻮرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ و از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳﯿﻤﺎ در بانک پارسیان آﻏﺎز ﺷﺪ. ﺑﺮاﺳﺎس اﯾﻦ ﮔﺰارش اﻧﺘﺸﺎر اﯾﻦ اوراق ﺑﺎ ﺳﺮرﺳﯿﺪ ﯾﮑ‌ﺴﺎﻟﻪ و ﻧﺮخ ﺳﻮد ﻋﻠﯽاﻟﺤﺴﺎب٢٠درﺻﺪ ﺳﺎﻻﻧﻪ، قابل پرداخت در مقاطع ماهانه و ﺑﺎزﺧﺮﯾﺪ ﻗﺒﻞ از ﺳﺮرﺳﯿﺪ از تاریخ 5 دی ماه از طریق شعب بانک پارسیان خواهد بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر