اخبار انتخابات

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۲۶۹

اصولگرایان فهرستی واحد برای مجلس ارائه خواهند داد- ایسنا علی‌اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک، در حاشیه دیدار با فعالان فرهنگی عراق به اهمیت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: کسانی که وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند با یکدیگر ائتلاف می‌کنند اگر این امر ملاک باشد تمام کسانی که وفادار به جمهوری اسلامی هستند اصولگرا محسوب می‌شوند و تمام کسانی که به‌دنبال این هستند که اصلاحات را در کشور در جهت مسیر ترسیم شده رهبری دنبال کنند نیز اصلاح‌طلب هستند. وی تاکید کرد: اصولگرایان هم به این نتیجه رسیده‌اند که فهرستی واحد برای مجلس داشته باشند.

احتمال بروز مشکل در اجرای انتخابات-

ایلنا مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس، درباره احتمال افزایش بی‌دقتی در صورت استفاده دومنظوره از هیات‌های نظارت و اجرایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: از آنجا که روند کار در برگزاری و اجرا و نظارت بر انتخابات، نظام‌مند، سیستماتیک و روشمند نیست، امکان دارد هر مشکلی در مسیر اجرا یا نظارت پیش بیاید.

باید تلاش کنیم تا نمایندگان خوشفکر و غیروابسته به مجلس راه یابند-ایسنا علی مطهری نماینده تهران در مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا نمایندگان خوشفکر و غیروابسته که وامدار شخص یا گروهی نیستند به مجلس راه یابند. ما نیز خودمان لیستی به‌نام صدای ملت ارائه خواهیم داد و در گروه دیگری به‌نام ائتلاف مستقلان و معتدلان از من خواسته‌اند که نام من در فهرست آنها باشد. وی گفت: هم سیاست خارجی و موقعیت آن در دنیا و هم سیاست داخلی‌مان به شرایط عادی بازنگشته است لذا لازم است تلاش کنیم تا این شرایط عادی شود.

مهلت‌های پایانی و صف‌های طولانی‌تر -

تعادل هر چه به روزهای پایانی ثبت‌نام‌ها نزدیک‌تر می‌شویم شاهد صف‌های طولانی‌تر و زمزمه‌های بیشتر داوطلبان برای نامنویسی در هر دو انتخابات هستیم. روز گذشته هم تلاش می‌شد کار ثبت‌نام داوطلبان با سرعت بیشتری انجام شود.

رسایی از صف‌های طولانی وزارت کشور به فرمانداری پناه برد- حمید رسایی به‌دلیل وجود صف‌های طولانی در وزارت کشور و زیاد بودن تعداد ثبت‌نام‌کنندگان از نام‌نویسی در وزارت کشور منصرف شد و برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس به فرمانداری تهران رفت.

احوالپرسی مطهری با نوه آیت‌الله مدرس- تعادل علی مطهری که دیروز برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس حاضر شده بود به محض ورود با زهرا پیشگاهی‌فر نوه آیت‌الله مدرس احوالپرسی کرد و پس از ثبت‌نام در نشست خبری حاضر شد و گفت: هر مقام معصومی در جایگاه غیرقابل انتقاد قرار گیرد هم برای خودش خطر دارد و هم برای اسلام.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر