اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۲۵۶

کمک ۲۱۰ میلیارد ریال خیرین

در حوزه بهداشت از سال۹۳ تاکنون

ساری دکتر قاسم جان‌بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم بزرگداشت داوطلبان سلامت مازندران در ساری با بیان مطلب فوق افزود: به حضور فعال انسان‌های وارسته و خیر جهت تجهیز، نوسازی، احداث و اهدای بنا و زمین و مبالغ نقدی در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان نیازمندیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این مطلب که برنامه داوطلبان سلامت محلات در ۱۸شهرستان مازندران و ۱۱۹واحد مجری شهری و ۲۸۵ خانه بهداشت به اجرا در آمده است، گفت: تعداد ۳هزار و ۶۶۰نفر داوطلب سلامت شهری و روستایی جهت پوشش بیش از ۲۲۵هزار و ۶۵۷خانوار شهری و ۷۱هزار و ۳۰۹خانوار روستایی جذب شده‌اند. دکتر جان‌بابایی با اعلام این مطلب که جهت کیفی‌سازی برنامه داوطلبان سلامت نسبت به استاندارد‌سازی تجهیزات واحدهای مجری برنامه اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: در‌راستای توانمند‌سازی داوطلبان سلامت نیز با استفاده از داوطلب متخصص هلال‌احمر، شهرداری، اداره جهاد کشاورزی، شرکت‌های خصوصی مرتبط با سلامت همانند برق و آتش‌نشانی، تعداد ۲۸پروژه زیست‌محیطی با موضوعات مختلف برگزار شد.


انتخاب شرکت قند چناران

به‌عنوان واحد برتر مصرف انرژی در سال1394

مشهد مدیرعامل شرکت قند چناران از انتخاب این شرکت به‌عنوان واحد برتر انرژی در همایش صنایع برتر انرژی استان خراسان‌رضوی در سال1394 خبر داد. مهندس علی ناظران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس‌رضوی اظهار کرد: این شرکت طی سال جاری، اقدامات بسیاری را با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی انجام داده است که از آن جمله می‌توان به خرید و نصب 5دستگاه کنتور گاز برای کوره بخار و تفاله خشک کن همچنین گرم کردن هوای ورودی به مشعل دیگ بخار برای افزایش بهره‌وری آن اشاره کرد. وی ادامه داد: علاوه بر این، با بهینه‌سازی توربوژنراتور (توربین‌های گازی) EKM، بهره‌وری آن در مقایسه با توربوژنراتورهای دیگر افزایش یافته است. ناظران با‌اشاره به افزایش 30‌درصد جذب و مصرف چغندرقند این کارخانه در مقایسه با سال گذشته خاطرنشان کرد: میزان مصرف چغندر‌قند از هزار و 100 تن در روز طی سال گذشته به روزانه هزار و 450 تن چغندر طی سال جاری رسیده است. مدیرعامل شرکت قند چناران نصب کلکتور بخار (گردآورنده بخار) در توربین برای یکپارچه کردن بخار مصرفی خط تولید، کاهش مصرف انرژی و نوسانات بخار را از اقدامات دیگر این شرکت در عرصه مدیریت انرژی برشمرد.


تجلیل از فعالان حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل

اردبیل به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، با‌توجه به فرا رسیدن روز 26آذر، مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، در محل سالن کنفرانس منطقه برگزار شد. در این مراسم که با حضور مدیر منطقه، مدیران عامل شرکت‌های حمل‌ونقل، رانندگان برگزیده، تعدادی از پیمانکاران حمل فرآورده‌های نفتی، معاونین منطقه و سایر کارکنان برگزار شد، پس از قرائت پیام مدیرعامل محترم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محمود آقا‌محمدیان مدیر منطقه از عملکرد مطلوب شرکت‌ها، پیمانکاران و رانندگان در طول سال گذشته قدردانی کرده و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت این عزیزان را خواستار شدند. سپس اعضای حاضر به‌مناسبت این روز نسبت به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و در پایان عملکرد افراد برگزیده به شرح زیر قرائت و هدایایی به همراه لوح تقدیر توسط مدیر منطقه به ایشان اهدا شد. شرکت برتر حمل‌ونقل؛ شرکت تانکربار سبلان به مدیرعاملی آقای جعفر احسانی‌مقدم، پیمانکاران برتر؛ آقایان اذن‌الله دولتیاری و اسلام سیدشکری و راننده برگزیده آقای یوسف تقی‌زاده انتخاب شدند.


انتصاب مشاور پارلمانی قائم‌مقام

تولیت آستان قدس‌رضوی

مشهد طی حکمی از‌سوی مهندس عزیزیان، «محمد دبیر» به‌عنوان مشاور پارلمانی قائم‌مقام تولیت آستان قدس‌رضوی منصوب شد. قائم‌مقام تولیت آستان قدس‌رضوی در این حکم خطاب به محمد دبیر آورده است: نظر به سوابق مفید اجرایی و تعهد و تجارب‌تان، جناب‌عالی را به سمت مشاور پارلمانی منصوب می‌نمایم تا با هماهنگی کامل با حوزه‌های مختلف آستان قدس‌رضوی، اقدامات مقتضی برای تعامل سازنده با سایر ارگان‌ها، نهادها و مجلس شورای اسلامی را درراستای استیفای حقوق موقوفات حضرت رضا(ع) به عمل آورید. مهندس عزیزیان در ادامه این حکم بر ضرورت ایجاد ارتباط فعالانه با تشکیلات داخلی مجلس شورای اسلامی برای تعیین ضرورت‌ها و اقدامات موضوعی و موضعی، کسب اطلاع از طرح‌ها و لوایح ارائه شده به مجلس شورای اسلامی که نوعا به آستان قدس‌رضوی ارتباط پیدا می‌کند و برنامه‌ریزی برای ارتباط با نمایندگان مجلس و مسوولان کمیسیون‌های تخصصی و معاونان و مدیران مجلس با معاونان و مدیران آستان قدس‌رضوی تاکید کرده است. رصد استفساریه‌هایی که خصوص موقوفات صورت می‌گیرد و برقراری تعامل‌های روشنگرانه با دست‌اندرکاران مربوطه، برقراری ارتباط چهره به چهره با نمایندگان مردم برای شفاف‌سازی فعالیت‌های آستان قدس‌رضوی و موسسات وابسته، پیگیری مسائل اختلافی میان آستان قدس‌رضوی و وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی که به کمیسیون‌های داخلی مجلس شورای اسلامی ارجاع می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر