اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۱۷۳

انتخاب شرکت پتروشیمی شازند به عنوان پیشرو در گروه شیمیایی

اراک به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، دومین همایش هم‌افزایی مدیران شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و شرکت‌های تابعه در مجتمع اقامتی و تفریحی توسکا نوشهر به میزبانی شرکت پتروشیمی شازند در تاریخ 28 آبان ماه برگزار شد. این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، با حضور دکتر حنیفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، مهندس غریب‌پور مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، دکتر مشایخی ریاست هیات‌مدیره شرکت پتروشیمی شازند، ایرج ندیمی نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد. در این مراسم مهندس غریب‌پور مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند با گزارشی مفصل و جامع به فعالیت‌ها و موفقیت‌های شرکت پتروشیمی شازند پرداخت.


تقدیر استاندار و رییس دانشگاه ایلام از کارمند شرکت گاز استان ایلام

ایلام مروارید استاندار ایلام و علی اکبری رییس دانشگاه ایلام با ارسال تقدیرنامه‌یی از زحمات، تلاش و کوشش روح‌الله قیطاسی از پرسنل شرکت گاز استان ایلام در حوزه پژوهش و فناوری تقدیر و تشکر کردند. شایان ذکر است قیطاسی در سال 1390 نیز به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه علوم اقتصادی تهران انتخاب شد.


درخواست همکاری معاون وزارت علوم کشور عراق با آستان قدس رضوی

مشهد معاون وزارت علوم کشور عراق طی سفر خود به مشهد، همکاری این کشور با ایران در زمینه‌های مختلف به ویژه دارو و درمان را خواستار شد. دکتر حنا عبدالحسین همراه تنی چند از هیات علمی دانشگاه‌های کشور عراق، در حرم مطهر رضوی حضور یافتند و با پیشرفت‌های آستان قدس رضوی در زمینه‌های مختلف به ویژه مجموعه فعالیت‌های، فرهنگی، پزشکی، دارویی و... آشنا شدند. وی در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: آستان قدس رضوی علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، حوزه درمان را نیز مورد توجه قرار داده و برای فراهم آوردن امکانات مناسب درمانی برای زائران و مجاوران، این بیمارستان را با امکانات روز دنیا در زمینه‌های پزشکی و دارویی تاسیس کرده است. استاد دانشگاه کشور عراق در ادامه افزود: آستان مقدس رضوی با فراهم کردن امکانات و تجهیزاتی پیشرفته و کادر درمانی مجرب و متخصص توانسته نیازهای درمانی خود را با استانداردهای پزشکی برآورده کند و این مهم موجب شده مردم این کشور برای درمان، از عزیمت به سایر کشورها بی‌نیاز شوند.


سربلندی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در ارائه خدمات

ایلام مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار «تعادل» از ارائه خدمات مناسب در خصوص تامین برق مطمئن و بستر‌سازی لازم در ایام حماسه اربعین در شهرستان مهران خبر داد. غلامرضا رضایتی در این باره افزود: با توجه به اینکه امسال نیز طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رفت شهرستان مهران میزبان خیل عظیمی از زایران حرمین شریفین باشد، این شرکت با تشکیل کارگروه ویژه‌یی به ریاست مدیرعامل نسبت به آمادگی لازم در خصوص ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف و زائران محترم اهتمام ورزید. وی افزود: استقرار اکیپ‌های مخصوص از شهرستان‌های همجوار برای پوشش اتفاقات احتمالی در مهران و تجهیز کامل انبار این شهرستان برای واکنش سریع را می‌توان از جمله اقدمات انجام شده در این راستا برشمرد. رضایتی در ادامه تصریح کرد: ایجاد سیستم روشنایی معابر پل زایر، تامین برق و روشنایی پارکینگ بزرگ مهران با مساحت 50 هکتار و موکب‌های پذیرایی در جهت تکریم زائران بوده است.


برگزاری نشست مدیران سلامت مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد چابهار

چابهار مشاورسلامت سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار از برگزاری نخستین نشست مدیران سلامت مناطق آزاد و مدیران و نمایندگان سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با حضور محمد فلاح مدیر ورزش و سلامت دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با هدف ارزیابی امکانات حوزه غذا و آزمایشگاه دراین منطقه در روزهای آینده خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار سعید علی بزرگ‌زاده با اعلام مطلب بالا اضافه کرد: این نشست در راستای بررسی عملکرد تفاهمنامه همکاری بین دوسازمان منطقه آزاد چابهار و سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی صورت می‌پذیرد.


شهرداری ساری میزبان یک رخداد بزرگ

ساری مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات ملی طراحی ماشین و موتورسیکلت‌های الکتریکی دانشگاه‌های کشور سه‌شنبه اول دی ماه ساعت ۱۴ با حضور دکتر صالحی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی هسته‌یی کشور در بوستان ملل برگزار خواهد شد. حضور گسترده اصحاب رسانه در این مراسم بی‌تردید می‌تواند شور و شکوه این رخداد به‌یادماندنی را مضاعف کند. شایان ذکر است که شهروندان نیز می‌توانند با حضور در بوستان ملل از نزدیک شاهد این مراسم خاطره‌انگیز و کلیه مسابقاتی که برگزار می‌شود، باشند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر