برگزاری جشنواره آدم‌برفی در اردبیل

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۱۷۲

اردبیل مدیرعامل سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری دومین جشنواره آدم‌ برفی طی هفته‌های آینده در این شهر خبر داد.

بابک پورپناهی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: پیرو استقبال قابل توجه شهروندان از این جشنواره طی سال گذشته امسال نیز جشنواره آدم‌ برفی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف شاداب‌سازی فضای شهری و ایجاد فرصت شادی و نشاط برای تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌شود و تمامی شهروندان می‌توانند شرکت داشته باشند. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با یادآوری برگزاری جشنواره در سال گذشته در ورودی دریاچه شورابیل و حضور گسترده گردشگران و شهروندان اردبیلی ادامه داد: برای برگزاری در سال جاری، تمهیدات لازم اندیشیده شده و زمان و مکان دقیق به‌زودی اعلام خواهد شد. پورپناهی با بیان اینکه اردبیل به‌عنوان یک شهر سردسیر در زمستان زمینه‌های سرگرمی و تفریحات اندکی دارد، متذکر شد: این جشنواره به دنبال معرفی پتانسیل‌های گردشگری این شهر در زمستان است. وی با تاکید به ضرورت همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌هایی از این دست ادامه داد: امسال با مشارکت امور کتابخانه‌های عمومی استان در نظر داریم جشنواره آدم‌برفی با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر