روزشمار انتخابات به روایت «تعادل»

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۱۲۸

سورپرایز صادق خرازی

صادق خرازی که دیروز به وزارت کشور آمده بود، گفت می‌خواهم همه را سورپرایز کنم اما در نهایت معلوم شد که وی برای همراهی کاندیداهای حزب ندای ایرانیان همچون سودابه راد‌فر و مجید فراهانی به وزارت کشور آمده است. وی در پاسخ به این سوال که خودش در کدام انتخابات و از کدام حوزه انتخابیه قصد کاندیداتوری دارید؟ گفت: فعلا چیزی نمی‌گویم و قصد سورپرایز دارم. با همه اینها خرازی دقایقی بعد در جمع خبرنگاران حاضر شد و به ارائه توضیحاتی پرداخت که با اعتراض مسوولان ستاد همراه شد که وقتی قصد کاندیداتوری در انتخابات را ندارد، نباید پاسخ سوال‌ها را بدهد.


موحدی کرمانی هم آمد

یکی‌از چهره‌های سرشناسی که صبح روز گذشته به وزارت کشور آمدند، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی بود که برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کرد.


عارف با همسرش آمد

حضور همزمان عارف و مهرعلیزاده از نکات مورد توجه بود که باعث ایجاد ازدحام میان خبرنگاران شد. همسر محمدرضا عارف، او را برای ثبت‌نام همراهی می‌کرد.


کارناوال ثبت‌نام وزرای احمدی‌نژاد

بسیاری از وزرا و اطرافیان احمدی‌نژاد هم در این میان دیروز را به ثبت‌نام در انتخابات اختصاص دادند. بر همین اساس محمدحسن طریقت منفرد، محمد عباسی، پرویز کاظمی و سیدمحمد حسینی و لطف‌الله فروزنده افرادی که همه آنها را با نام دولت احمدی‌نژاد می‌شناسند در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شدند. اما نکته جالب اینجا بود که اکثر آنها فاصله خود از محمود احمدی‌نژاد را حفظ کرده بودند و می‌گفتند ارتباطی با رییس دولت قبل ندارند.


داوطلبان در صندلی‌های انتظار خوابیدند

مراجعه داوطلبان به ستاد انتخابات وزارت کشور به قدری زیاد بود که صف‌های طولانی برای ثبت‌نام کاندیدا‌ها شکل گرفت برخی داوطلبان به دلیل ازدحام جمعیت ناچار بودند ساعت‌ها منتظر بمانند. اگرچه برای مراجعان محل خاصی اختصاص داده شده بود، اما تعداد آنها آنقدر زیاد بود که برخی از آنها در جایگاه خبرنگاران می‌نشستند و عده‌یی هم در محوطه وزارت کشور به‌دنبال جایی برای استراحت بودند برخی داوطلبان هم از شدت خستگی ناشی از انتظار برای ثبت‌نام روی صندلی‌های خود خوابشان برده بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر