سرخط انرژی

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۹۰۸

تسنیم| در حالی که یکی از مدیران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده افزایش قیمت بنزین به احتمال زیاد انجام خواهد شد، سید ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته است: این ادعاها، گمانه‌زنی‌های شخصی بوده و تاکنون پیشنهادهایی بررسی و تصویب نشده است.

ایسنا|مدیرعامل توانیر از برنامه افزایش قیمت برق در سال آینده خبر داد. آرش کردی گفت: افزایش قیمت برق برای سال آینده در حال حاضر در سطح یک طرح در وزارت نیرو و هیات دولت مطرح شده، اما طبیعی است این افزایش قیمت صورت می‌گیرد. وی با بیان اینکه هر ساله در حوزه خدمات افزایش قیمت صورت می‌گیرد، اظهار کرد: صنعت برق نیز از این مساله مستثنی نخواهد بود و براساس مکاتبات صورت گرفته احتمال افزایش قیمت برق برای سال آینده وجود دارد.

تسنیم| امریکا در آستانه لغو ممنوعیت ۴ دهه‌یی صادرات نفت خام خود قرار دارد اما نفت خام امریکا در بازاری که با فزونی عرضه مواجه است، با اقبال چندانی مواجه نخواهد شد. به گزارش رویترز، به نظر می‌رسد که امریکا در آستانه لغو ممنوعیت

4 دهه‌یی صادرات نفت خام خود قرار دارد. این اقدام بخشی از یک توافق انجام شده بین رهبران کنگره در اواخر روز سه‌شنبه برای جلوگیری از تعطیلی دولت امریکا تا ماه سپتامبر است.

ایسنا| واردات نفت سالانه پالایشگاه اسار هند از ایران در ماه گذشته به پایین‌ترین سطح 8ماه اخیر رسید. به گزارش رویترز، آمارهای تردد نفتکش‌ها نشان می‌دهد که واردات نفت پالایشگاه اسار هند از ایران در ماه نوامبر با کاهش حدودا 74 درصدی نسبت به اکتبر به پایین‌ترین سطح 8ماه اخیر رسیده است.

پاون| با ثبت 6میلی‌متر بارندگی در هفته گذشته، حجم بارش‌های کشور از ابتدای مهرماه امسال تاکنون به 85میلی‌متر رسید. طی هفته گذشته تمام حوضه‌های آبریز اصلی کشور بارندگی‌های پایان پاییزی را تجربه کردند و تا روز چهارشنبه هفته گذشته حجم بارش‌ها به 85میلی‌متر رسید. این میزان بارش در مدت مشابه سال آبی گذشته 63میلی‌متر بوده، ولی متوسط درازمدت در همین زمان 55میلی‌متر ثبت شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر