مستطیل سبز

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۸۶۰

وزارت خارجه، پول فدراسیون فوتبال را پس گرفت

با هماهنگی‌های انجام شده از سوی وزارت امور خارجه مبالغ و پاداش‌هایی که پیش از این از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) به فدراسیون فوتبال ایران تعلق گرفته بود در اختیار این فدراسیون قرار می‌گیرد. روز چهارشنبه 25 آذرماه جلسه‌یی بین مسوولان فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه برگزار شد تا ساز و کاری برای تحویل این مبالغ که گفته می‌شود حدود 1.5میلیون دلار است به فدراسیون فوتبال مشخص شود.

با این حال از 6 سال پیش تاکنون مبلغ یک میلیون دلار از پول‌های فدراسیون فوتبال در بانک منطقه منهتن در شهر نیویورک امریکا بلوکه شده و سایر پول‌ها و پاداش‌های فدراسیون فوتبال از راه‌های گوناگون در اختیار این فدراسیون قرار گرفته است.


مصطفوی: پرسپولیس باید مالیات قطبی را بدهد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌های قطبی در رابطه با پرداخت نشدن مالیاتش از سوی باشگاه درست است و مسوولان این باشگاه موظف به پرداخت آن هستند.

داریوش مصطفوی در رابطه با اظهارات مدیر برنامه‌های قطبی مبنی بر اجرایی نشدن تعهد باشگاه پرسپولیس در پرداخت مالیات قطبی گفت: در زمان جدایی قطبی من مدیرعامل باشگاه بودم و تا آنجا که به خاطر دارم با موافقت اعضای هیات‌مدیره قرار شد مالیات قطبی را باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس تا آنجا که من به خاطر دارم باید مالیات افشین قطبی را پرداخت کند.


اخراج پرهزینه مورینیو

پس از اینکه چلسی فصل جدید را با نتایج ضعیف آغاز کرد و از ابتدای بازی‌ها در میانه دوم جدول لیگ انگلیس قرار داشت زمزمه‌هایی مبنی‌بر برکناری سرمربی پرتغالی از هدایت آبی‌های لندن به گوش می‌رسید اما هر بار مسوولان باشگاه از مورینیو حمایت می‌کردند و منتظر بودند که روند نتایج تیمشان تغییر کند.

با این حال پس از شکست دو بر یک چلسی مقابل لسترسیتی و قرار گرفتن این تیم در رده شانزدهم صبر مدیران این باشگاه سرآمد و آنها بالاخره تصمیم به برکناری مورینیو گرفتند. طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی یکی از دلایلی که باعث می‌شد مدیران چلسی در اخراج مورینیو تردید داشته باشند، پرداخت غرامت 40 میلیون پوندی به این مربی بود که اکنون با برکناری مورینیو این مبلغ باید به او پرداخت شود.


پیشنهاد وسوسه‌انگیز من‌سیتی به مسی

ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پیشنهادی فوق نجومی از منچسترسیتی دریافت کرده است. باشگاه منچسترسیتی حاضر است برای خرید لیونل مسی بیش از 400میلیون یورو هزینه کند.

مبلغ 412میلیون یورو چیزی است که به‌صورت رسمی به مقر نقل و انتقالات فیفا نیز گزارش داده شده و باشگاه منچستر سیتی این‌بار پا را فراتر از حد شایعه گذاشته و به صورت رسمی خود را به عنوان مشتری مسی معرفی کرده است.

از سوی دیگر، من‌سیتی گوشه چشمی هم به نیمار دارد و به خوبی می‌داند که با پرداخت 190میلیون یورو، او را از زیر بار تعهد به بارسلونا خارج خواهد کرد.


راه‌اندازی فروشگاه آنلاین باشگاه پرسپولیس

مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند فروشگاه مجازی و آنلاین به راه بیندازند تا درآمدسازی خوبی برای این باشگاه به وجود بیاید. مسوولان باشگاه پرسپولیس برای درآمدزایی هر چه بهتر برای این باشگاه برنامه‌های متعددی را مدنظر دارند که قرار است این برنامه‌ها به مرور انجام شود.

یکی از این برنامه‌ها به راه‌اندازی فروشگاه مجازی و آنلاین پرسپولیس است که با انجام زیرساخت‌های مربوط به آن تا چندی دیگر به راه خواهد افتاد تا درآمدسازی خوبی برای باشگاه پرسپولیس انجام شود.


قاضی: 650 میلیون تومان از استقلال طلب دارم

مهاجم صبای قم که پیش از این در تیم استقلال توپ می‌زد، گفت که 650 میلیون تومان از آبی پوشان پایتخت طلب دارد. محمد قاضی که پیش از این مهاجم استقلال بوده است در مورد تشویق شدنش از سوی هواداران استقلال نیز گفت: روزهای خوبی در استقلال داشتم ضمن اینکه هواداران این تیم به من لطف دارند.

البته650 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارم و منتظرم ببینم افشارزاده (سرپرست باشگاه استقلال) چه کار می‌کند. قبلا صحبت کردیم و آنها گفتند یک نفر در وزارت ورزش برای رسیدگی به امور طلب‌ها تعیین شده است اما هربار وکیلم به این فرد مراجعه کرده است، او نبوده و وکیلم پشت در مانده است.


رقم فروش هازارد به رئال مادرید اعلام شد

باشگاه چلسی رقم فروش فوق ستاره خود را به رئال مادرید اعلام کرد. به نقل از ال موندو دپورتیوو، یکی از بازیکنانی که رئال مادرید در این دو سال اخیر به جذب او علاقه زیادی داشته ادن هازارد، ستاره چلسی بوده است.

هازارد فصل قبل عملکرد درخشانی در ترکیب چلسی داشت و موفق شد با بازی‌های درخشانی که داشت، به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود و در پایان فصل هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد. روزنامه ال موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که باشگاه چلسی رقم فروش ستاره بلژیکی خود را اعلام کرده است و تنها با 100 میلیون یورو اجازه خروج او را از چلسی صادر می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر