نمایشگاه کتاب، فرصتی است برای تعمیم فرهنگ کتابخوانی

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۸۴۷

هچیرود به‌منظور ارتقای فرهنگ عمومی و تشویق جوانان به مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی، نمایشگاه کتاب در شهر ساحلی هچیرود برگزار می‌شود. رییس شورای اسلامی شهر هچیرود با اعلام اینکه برای نخستین‌بار است که نمایشگاه کتاب در این سطح در شهر هچیرود برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب به‌عنوان یک کار فرهنگی اتفاق قشنگی است که اینک شورای اسلامی و شهرداری شهر هچیرود افتخار دارد تا با آماده‌سازی بسترهای برپایی این نمایشگاه گامی ارزنده درراستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بردارد.

دکتر امید پورکلهر سپس بااشاره به اینکه این نمایشگاه روز 30آذر در شهر هچیرود مورد افتتاح رسمی قرار می‌گیرد ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده تا از کتاب‌هایی با مضامین ادبی، رمان، تاریخی، اجتماعی، علمی و مذهبی بهره‌گیری شود.

رییس شورای اسلامی شهر هچیرود با ابراز امیدواری از اینکه استقبال مردم می‌تواند سبب تکرار برپایی چنین نمایشگاه‌هایی شود، گفت: برای تشویق آحاد جامعه به خریداری کتاب، کلیه کتاب‌ها با 50درصد تخفیف و به شکل نیم‌بها به علاقه‌مندان به خرید کتاب عرضه خواهد شد. دکتر امید پورکلهر افزود: همچنین در این نمایشگاه تعدادی کتاب توسط نمایندگان مردم در شورای شهر خریداری و به دانش‌آموزان مدارس اهدا خواهد گردید. گفتنی است این نمایشگاه به مدت 10روز در شهر هچیرود برپا خواهد بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر