اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۷۷۵

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از استاندار مازندران

ساری وزیر آموزش و پرورش از استاندار مازندران به جهت اجرای مناسب پروژه مهر تقدیر کردند سیدعلی قاسمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش جهت کسب رتبه عالی کشوری پروژه مهر استان را تقدیم استاندار مازندران کرد. مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: آموزش و پرورش استان مازندران در اجرای طرح ملی پروژه مهر جزو سه استان برتر کشور معرفی شده است که کسب این موفقیت درسایه وفاق و همدلی مسوولان استان و همراهی خانواده‌ها و همکاری همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان میسر شد. قاسمی گفت: امسال جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان در دو مرحله صورت گرفته است وی از جذب معلمان پیش‌دبستانی مطابق قوانین و مقررات در استان خبر داد. مدیرکل استان اذعان داشت: در آموزش و پرورش استعدادهای بسیاری وجود دارد که باید با مدیریت درست کشف و به ظهور برسند.


شهردار گرگان پنج‌شنبه با اتوبوس به سر کار می‌رود

گرگان شهردار و مدیران شهرداری گرگان صبح پنج‌شنبه به مناسبت 26آذر، روز ملی حمل و نقل با اتوبوس به محل کار خود می‌روند. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط‌عمومی شهرداری گرگان، حسین صادقلو، شهردار گرگان به همراه معاونان و مدیران شهرداری، صبح پنج‌شنبه 26 آذر، در روز ملی حمل و نقل عمومی با اتوبوس‌های شهری به محل کار خود می‌روند. این اقدام در راستای گسترش فرهنگ استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی برای کاهش ترافیک و حفظ محیط‌زیست انجام می‌شود. گفتنی است تعیین 26 آذر به عنوان روز ملی حمل‌ونقل ایران در سال 76 به پیشنهاد وزارت راه و ترابری برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل‌ونقل، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت.


هشدار شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب

اراک همزمان با شروع فصل سرما و کاهش شدید دمای هوا در روزهای اخیر، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی نسبت به احتمال یخ‌زدگی لوله و کنتور‌های آب به مشترکان هشدار داد و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات را در فصل زمستان توسط مشترکان ضروری دانست. به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بهمن آنالویی معاون بهره‌برداری این شرکت با اشاره به آغاز فصل سرما و کاهش شدید دمای هوا و احتمال ترکیدگی لوله‌های روباز و کنتورهای آب از مردم خواست تا نسبت به استفاده از پوشش‌های مناسب از جمله پشم شیشه، موکت، گونی و... برای عایق‌بندی کنتورها و لوله‌های روباز اقدام کنند.


برگزاری کلاس آموزشی کنترل کیفیت مواد نفتی

در منطقه مرکزی

اراک به گزارش روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی، شهرام رونقی ضمن اشاره به برگزاری 2 روزه این کلاس آموزشی گفت: بررسی، کنترل و حفظ کیفیت مواد نفتی در هنگام تحویل و تحول و انتقال، تدوین روش‌های مناسب پیشگیری از آلودگی مواد نفتی، تطبیق روش‌های اجرایی با استانداردهای موجود برتر، نظارت بر مشخصات مواد نفتی، صدور برگ گواهی تایید کنترل کیفیت و نیز آموزش و هدایت کارشناسان کنترل کیفی و تدوین مقررات ایمنی از اهدافی است که در برگزاری این کلاس مورد تاکید است. رونقی اضافه کرد: 16 نفر از کارکنان منطقه مرکزی به مدت 32 ساعت در این کلاس آموزشی شرکت کردند.


برگزاری دوره آموزشی توسط

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران

ساری یک دوره آموزشی به مدت یک هفته برای کارشناسان تازه وارد مبنی بر ارائه آموزش‌های لازم به لحاظ حفاظتی و حراستی که با حضور اساتید مختلف با تخصص‌های متنوع در هر یک از روزهای هفته برگزار شد. (این دوره در مورخه 22/9/94 شروع و تا روز 26/9/94 ادامه خواهد داشت). این دوره با همکاری اداره حراست و آموزش و ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل برگزار شد و با توجه به حساسیت‌های موجود در این شغل و جایگاه، ارائه آموزش‌های لازم به کارشناسان جوان و تازه کار از ضروریت‌ها بوده و در این دوره سعی بر تبیین اهم وظایف حفاظتی و حراستی با شیوه‌های خاص آموزشی شده تا ان‌شاالله این جنگلبانان جوان بتوانند با اطلاعاتی کامل و هشیاری بالا در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و سازمان متبوع گام بلند بردارند.


مراسم تودیع و معارفه

رییس حراست منطقه مرکزی

اراک مراسم تقدیر و تودیع رییس سابق حراست منطقه مرکزی و معارفه مسوول جدید این واحد، با حضور رییس حراست شرکت ملی پالایش و پخش، رییس حراست خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و مدیر و برخی مسوولان در منطقه مرکزی برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی، مدیر منطقه مرکزی در این مراسم ضمن اشاره به خصایص و ویژگی‌های اخلاقی رییس سابق حراست منطقه گفت: ایشان در حوزه کاری خود فردی مومن، متعهد و پرتلاش هستند که در زمان مسوولیت در این منطقه در هر ساعت از شبانه‌روز در راستای ایفای وظایف خود و حتی فراتر از آن تلاش و فعالیت مداوم داشت و به خوبی می‌توانست از عهده کارهای محوله برآید. سیدحمید حسینی به بازرسی و سرکشی‌های مدام نیروهای حراست در طول مسیر خطوط لوله انتقال نفت اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت، وسعت و موقعیت ویژه منطقه مرکزی، حفظ و نگهداری خطوط از اولویت انجام کارهاست که در این امر حراست منطقه به عنوان یکی از اهرم‌های توانمند می‌تواند، نقش مفید و ارزنده‌یی ایفا کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر