اخبار

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۷۳۸

رونمایی از ۲محصول جدید بانک ملت با حضور مدیرعامل

دو محصول جدید الکترونیک بانک ملت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره این بانک در محل غرفه این بانک در نمایشگاه الکامپ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، علی رستگار در بازدید از نمایشگاه الکامپ، از دو محصول جدید این بانک با عنوان «شهروند کارت ملت»و «برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز» رونمایی کرد. مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با بیان این نکته که این بانک در حوزه خدمات الکترونیک در نظام بانکی سرآمد است، یادآور شد: بانک ملت تاکنون محصولات متعددی را به مردم و مشتریان ارائه داده است. وی از طراحی ۳۶ محصول جدید در بانک ملت خبر داد و یادآور شد: این محصولات در راستای تکمیل زنجیره ارزش خدمات الکترونیک این بانک در حال تکمیل و ارائه است. رستگار اظهار امیداوری کرد که ارائه این خدمات بتواند رضایت حداکثری مشتریان و مردم را تامین کند. وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت در تمام حوزه‌ها توانسته است عملکرد درخشانی را ارائه کند اظهار داشت: تلاش کارکنان بانک ملت و زحمات آنان هر روز به محصولات جدید تبدیل می‌شود و دانش آنان در خدمت مردم و مشتریان قرار می‌گیرد. رستگار به خدمات بانک ملت به حوزه‌های مختلف از جمله انرژی، سلامت و حمل‌ونقل اشاره کرد و یادآور شد: بانک در این حوزه‌ها قدم‌های مثبتی را برداشته و خدمات بی‌بدیلی را در اختیار فعالان این حوزه‌ها قرار داده است. وی با بیان این نکته که امروز بانک ملت در تمام شاخص‌ها جز یک شاخص از لحاظ کمی رتبه اول نظام بانکی کشور را در اختیار دارد، یادآور شد: این بانک در پروژه‌های بزرگ ملی نقش مهمی ایفا کرده است.


مشارکت بانک‌صادرات ایران

در توسعه منطقه ویژه انرژی پارس

شرکت متانول سیراف در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با همکاری بانک صادرات ایران آماده بهره‌برداری می‌شود. شرکت متانول سیراف در شهرستان «دیر» استان بوشهر قرار دارد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف توسعه زیرساخت‌های صنعتی به ویژه در زمینه انرژی، ٦٣٠ میلیون دلار برای ساخت شرکت متانول سیراف سرمایه‌گذاری می‌کند. بر پایه این گزارش، گاز طبیعی و اکسیژن به عنوان خوراک این پروژه، به ترتیب از خط لوله گاز سراسری و یوتیلیتی مجتمع واحد (آ. اس. یو-ASU) تامین می‌شود. شرکت متانول سیراف سالانه یک میلیون و ٦٥٠ هزار تن متانول تولید خواهد کرد. بانک صادرات در طرح‌های متانول سبلان، سیراف، دنا و اوره و آمونیاک شیمیایی لاوان سرمایه‌گذاری کرده است.


مراجعه صاحبان حساب‌ فاقد شناسه برای تکمیل اطلاعات

دارندگان حساب‌های فاقد شماره و شناسه ملی برای تکمیل اطلاعات و رفع مسدودی حساب خود لازم است در اسرع وقت به شعب افتتاح‌کننده حساب مراجعه کنند. اجرای این امر همسو با برنامه‌های بانک مرکزی و در راستای شفاف‌سازی و تعیین تکلیف حساب‌های فاقد شماره ملی (اشخاص حقیقی) و شناسه ملی (اشخاص حقوقی) صورت می‌گیرد. بر این اساس ضروری است صاحبان حساب‌های فاقد شماره و شناسه ملی برای رفع مسدودی حساب‌های خود به شعبی که در آن حساب افتتاح کرده‌اند مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.


پژوهشگر برتر بانک پاسارگاد معرفی شد

در مراسمی که جهت تقدیر از آثار، پژوهشگران و مدیران پژوهشی برتر در حوزه‌ پول و بانک برگزار شد، پژوهشگر برتر بانک‌پاسارگاد معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، پنجمین مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در روز سه‌شنبه مورخ 24 آذرماه در مجتمع فرهنگی مذهبی الزهرا (س) بانک‌مرکزی جمهوری‌اسلامی ایران، با حضور ولی‌الله سیف رییس کل بانک‌مرکزی، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی و جمعی از مدیران و کارشناسان شبکه بانکی برگزار شد. در این مراسم ارشد هدایتی کارشناس امور روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، به عنوان پژوهشگر برتر این بانک، معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت. وی دارای مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی است و پژوهش‌ها و مقالات بسیاری را در خصوص محورها و موضوع‌های بازاریابی، سنجش وفاداری و رضایتمندی مشتریان، مسوولیت‌های اجتماعی، برند، تصویر سازمانی در ذهن مشتریان، اثربخشی خدمات و محصولات، تبلیغات، بانکداری‌الکترونیک و... ارائه داده است. وی همچنین در انجام پایان‌نامه‌های متعدد دانشگاهی با بیش از 10 پژوهشگر از طرف بانک‌پاسارگاد همکاری داشته است. گفتنی است پژوهشکده پولی و بانکی بانک‌مرکزی برای تشویق و ترغیب پژوهشگران به خلق آثار علمی ماندگار در زمینه پول و بانک، هر سال و همزمان با هفته پژوهش، این مراسم را در چهار حوزه تخصصی پول و ارز، بانکداری، بانکداری‌اسلامی و بانکداری‌الکترونیک برگزار می‌کند.


همکاری نظام بانکی با پلیس برای پیشگیری از پولشویی

دادستان کل کشور گفت: نظام بانکی برای پیشگیری از پولشویی با پلیس همکاری کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رییسی در نشست معاونان عملیات پلیس آگاهی ستاد ناجا گفت: پلیس آگاهی در سراسر کشور مسوولیت پیگیری جرم و مجرم را دارد که می‌توان گفت بازوی توانمندی برای سیستم قضایی کشور محسوب می‌شوند. دادستان کل کشور با اشاره به جرم پولشویی گفت: جرمی به نام پولشویی وجود دارد که نتیجه پول‌های کثیفی است که از طریق قاچاق کالا در سیستم مالی کشور جابه‌جا می‌شود. مجرمان و قاچاقچیان این پول‌های کثیف را داخل پول‌های پاک قرار می‌دهند که همکاری بانک‌ها و وزارت اقتصاد و دارایی در این راستا با پلیس جهت جلوگیری از پولشویی و شناسایی حساب‌هایی که پول‌ها در آن قرار دارد بسیار مهم است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر