اعداد و ارقام سخن می‌گویند

۱۳۹۳/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۴


5/1میلیون تومان، متوسط حقوق فرهنگیان

به گفته معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش حقوق فرهنگیان به‌طور میانگین یک میلیون و 500هزار تومان است که این مبلغ بسیار اندک است. محمد بطحایی تصریح کرد: اکنون براساس قانون هماهنگ خدمات کشوری خصوصا در آموزش و پرورش، سایر پرداختی‌ها چون هزینه غذا و ایاب و ذهاب را نداریم و فقط حقوق است.


افزایش 300هزار نفری ظرفیت مترو

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: با ورود 88 واگن جدید در خطوط مترو، بالغ بر 300هزار نفر بر حجم جابه‌جایی شهروندان افزوده می‌شود. هابیل درویش افزود: تا پایان سال جاری 154 واگن دیگر نیز همزمان با بهره‌برداری از نیمه شمالی خط 3 به‌بهره‌برداری خواهد رسید.


مرگ 443 نفر در حوادث رانندگی تهران

در 4ماه نخست امسال 443 نفر در حوادث رانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 2.1درصدی را نشان می‌دهد و از این تعداد

360 نفر مرد و 73 نفر، زن بوده‌اند.


2مدرسه کانکسی در پایتخت!

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در مناطق 18 و 19 شهر تهران دو واحد مدرسه کانکسی وجود دارد که به‌دلیل کمبود فضای آموزشی از آنها استفاده می‌شود. اسفندیار چهاربند، افزود: همچنین بالغ بر 80هزار ساعت در هفته، کمبود معلم در دوره متوسطه داریم که در مناطق شهر تهران از طریق ساعات غیر موظف نیروهای رسمی و استفاده از خدمات همکاران بازنشسته، این کمبود ساعت جبران می‌شود.


40درصد رانندگان سرویس مدارس، زن هستند

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: حدود 40درصد از رانندگان سرویس مدارس، بانوان هستند. اشتری افزود: در حال حاضر دوهزار راننده زن در ناوگان تاکسی سرویس بانوان فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه بسیاری از مدارس دخترانه متقاضی استفاده از سرویس بانوان هستند در نظر داریم با استفاده 100درصدی از ظرفیت تاکسی سرویس زنان این مدارس را پوشش دهیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر