تولید آزمایشی کارخانه سیمان ونزوئلا آغاز شد

۱۳۹۳/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۷۴

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: تولید آزمایشی کارخانه سیمان ونزوئلا با ظرفیت تولید یک میلیون تن از پروژه‌های فعال شده این سازمان، با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت کشورمان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، علاوه بر محمدرضا نعمت‌زاده، مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو و برخی از مقام‌های ونزوئلا در آیین تولید آزمایشی این واحد حضور داشتند. برپایه این گزارش، کارخانه سیمان ونزوئلا دارای ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن و به عنوان یکی از پروژه‌های فعال شده ایمیدرو که در مدت هشت‌ماهه اخیر عملیات اجرایی آن شروع شد، محسوب می‌شود. مراسم تولید آزمایشی این کارخانه (سرواسول) همزمان با برگزاری هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ونزوئلا آغاز شد.

کارخانه سیمان ونزوئلا توسط شرکت احداث صنعت از شرکت‌های تابعه ایمیدرو ساخته شده و به زودی به‌طور رسمی افتتاح می‌شود. در این دیدار وزیر صنعت ونزوئلا از عملکرد مسوولان ایران نسبت به فعال شدن مجدد عملیات اجرایی این کارخانه تشکر کرد. همچنین «پاچکو» مسوول طرح‌های سیمان ونزوئلا از مقام‌های ایرانی درخواست کرد، ظرف یکسال آینده نیز بهره‌برداری و تولید کارخانه، توسط احداث صنعت انجام شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر