شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۳۹۶

پایداری گاز در زمستان نیازمند مشارکت مردم است

تعادل حبیب‌الله صادقی توجه مردم به نحوه مصرف بهینه و صحیح گاز در فصل زمستان را موجب بهره‌مندی تعداد بیشتر مشترکان از این نعمت خدادادی دانست و اظهار کرد: پیاده‌سازی الگوهای مصرف بهینه انرژی ازسوی مردم عاملی مهم درراستای بهبود گازرسانی در ایام سرد سال و به‌عنوان شرط لازم پایداری این نعمت الهی در استان است.

وی خواستار دقت نظر سازمان‌های ذی‌ربط در صدور پروانه‌های ساختمان بر مبنای رعایت مبحث19 مقررات ملی ساختمان شد و افزود: بر این اساس عایق‌کاری دیوارهای خارجی، نصب پنجره‌های دوجداره، عایق‌کاری کانال‌های هوا، تاسیسات و سیستم تولید آب‌گرم و استفاده از لوازم و تجهیزات گازسوز با راندمان بالا نقش بسیار زیادی در کاهش اتلاف انرژی و مصرف بهینه سوخت دارد. صادقی گرفتگی مجرای دودکش، جدا شدن دودکش از مجرای بخاری، عدم وجود کلاهک دودکش و استفاده از وسایل گازسوز فاقد ترموکوپل را از اصلی‌ترین دلایل بروز سوانح گاز گرفتگی دانست.

تمام عبادت‌ها در خدمت به مردم خلاصه می‌شود

ساری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در جمع معاونان، مدیران، کارشناسان و کارکنان ستاد و امورهای توزیع این شرکت، که جهت برگزاری زیارت عاشورا در ستاد این شرکت گرد هم آمده بودند حضور پر شور کارکنان در مراسم‌های معنوی را ستود و گفت: نتیجه تمام طاعات و عبادت‌های ما در خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم خلاصه می‌شود و براساس آموزه‌های دینی هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست. وی به ابعاد بزرگ عاشورا پرداخت و یادآور شد: این رویداد از چنان ابعاد بزرگ و گسترده‌یی برخوردار است که هرچه بیشتر به تحلیل و بررسی آن پرداخته شود زوایای نوتر و تازه‌تری از آن آشکار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار داشت: عاشورا رسالت بزرگی را بر دوش همه دینداران به ویژه آگاهان جامعه نهاده است. شهابی شجاعت، جوانمردی، عفو و بخشش، بندگی، ادب، عدل و انصاف، دوری از فساد و ظلم، صبر و تقوی را درس‌های مکتب عاشورایی دانست و بیان داشت: فلسفه آمدن پیامبران نیز بر قراری اخلاق و کرامت انسانی، عدل و انصاف، صفا و صمیمت، صلح و دوستی و در یک کلام پرورش انسان کامل بوده است. وی به فلسفه انتظار پرداخت و یادآور شد: انتظار ما برای ظهور حضرت حجت(عج) به خاطر برپایی عدل، ریشه‌کن شدن ظلم و ستم و استقرار حق است حال باید ببینیم سهم ما در برقراری عدالت در محیط خانواده، محل کار و جامعه چقدر است؟شهابی بیرون کردن کینه‌ها از دل، نوعدوستی، بازگشایی گره از مشکلات مردم و عدم اتلاف وقت برای خدمتگزاری به مردم را بالاترین فیض دانست و افزود: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خطاب به همکاران، تصریح کرد: کاهش تلفات و کاهش خاموشی‌ها، به حداقل رساندن متقاضیان در نوبت، کاهش هزینه‌های غیر ضرور، رفع نیازمندی‌های مردم در حوزه برق در کوتاه‌ترین زمان، بازسازی سریع شبکه‌های ناشی از توفان و بحران‌ها، به‌کارگیری نیروی انسانی متعهد و متخصص، توانمند و کارآمد، ایجاد فضای همدلی و همراهی رویکرد مدیریت سازمان است که البته برای رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی را در پیش داریم و خدا را شاکرم در شرکتی خدمت می‌کنم که یکایک همکاران برای خدمت به مردم شریف استان مازندران و سربلندی سازمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.


راه‌اندازی موکب با مساحت 2000مترمربع در مرز شلمچه

مشهد سالاری- به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی گفت: در سال جاری ستاد اربعین با دستور شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر تشکیل شد تا برنامه‌ریزی ویژه‌یی برای ارائه خدمات به زائران در کربلا و نجف انجام شود.

وی افزود: در این راستا یکی از اقدامات شهرداری مشهد اعزام 900نفر از پاکبان‌ها، رانندگان اتوبوس و نیروهای ستادی به شهر کربلا و نجف اعزام شده‌اند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: از دیگر اقدامات شهرداری احداث مراکز اسکان (موکب) برای پذیرایی و استراحت زائران در مرز عراق و شهر کربلا و نجف است.

محبی گفت: یکی از این موکب‌ها در مرز شلمچه و خاک ایران احداث شده که معینی آن به سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری واگذار شده است. وی ادامه داد: این موکب در زمینی به مساحت 2000مترمربع ایجاد شده که پیش‌بینی می‌شود در مدت اربعین 5000نفر شب اسکان پیدا کنند.


قله ارفع کوه سوادکوه زیر پای کارکنان منطقه ساری

مازندران کارکنان منطقه ساری قله ارفع کوه سوادکوه را فتح کردند.

مسوول ورزش منطقه ساری: ارتقا، نشاط و شادابی کارکنان را که یکی از دستورالعمل‌های شرکت بوده با پیگیری و دستور اکید مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به‌طور مدون هر ماهه انجام می‌پذیرد.

محمدزمان قلی‌نژاد گفت: استقبال همکاران و فرزندان آنان در این ورزش مفرح باعث می‌شود که این برنامه به‌صورت دایمی و در شرایط آب‌وهوایی متفاوت سال بی‌وقفه انجام پذیرد. وی افزود: در اکثر مواقع حضور مدیر منطقه و معاونان در جمع کارکنان علاوه بر صفا و صمیمیت و در حل برخی مشکلات تفاهم‌های اداری و شخصی نیز برطرف می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر