روی موج خبر

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۷۹

روند دریافت ارز دانشجویی تغییر می‌کند؛ مهر روند دریافت ارز دانشجویی از روز گذشته ۲۳آبان ۹۴ تغییر می‌کند.اداره تسهیلات و اعزام با هزینه شخصی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: در راستای تحقق راهبرد‌های کلان سازمان امور دانشجویان در جهت الکترونیکی کردن و اصلاح فرایندهای کاری و نیز در جهت تسهیل، سرعت‌بخشی و عدم نیاز به مراجعه حضوری در روند رسیدگی به درخواست‌های ارز دانشجویی از روز شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴حواله فیزیکی (کاغذی) صادر نخواهد شد.

بارها گفته‌ایم که مبارزه با تروریسم اراده جهانی می‌خواهد؛ روابط‌عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تاسف از فجایع رخ داده توسط گروه‌های تروریستی تکفیری و داعشی گفت: خطر توسعه تروریسم در جهان به ویژه کشورهای مطرح و صنعتی بسیار جدی و مهم است که نمونه اخیر آن در کشور فرانسه بود و ما کلا ترورها را محکوم می‌کنیم. وی افزود: بارها خاطرنشان کرده‌ایم که مبارزه با گروه‌های تروریستی، عزم و اراده منسجم جهانی را طلب می‌کند.

تسلیت لاریجانی به سیدحسن نصرالله و نبیه بری؛ تعادل علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌یی خطاب به نبیه بری رییس مجلس ملی لبنان و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم مظلوم منطقه ضاحیه جنوبی بیروت در حمله تروریستی را محکوم و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

حضور نوبخت و معاونانش در کمیسیون برنامه؛ ایسنا غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس از جلسه روز دوشنبه این کمیسیون با رییس و معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد. وی با بیان این مطلب اظهار کرد: در این جلسه وضعیت تخصیص اعتبارات هزینه‌های تملک دارایی سرمایه‌یی سال 94 مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انجام اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم؛ ایلنا دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام شده، صندوق‌ها و تعرفه‌ها اغلب ساخته شده یا در حال ساخت است.علی ‌پورعلی مطلق در رونمایی از تمبر یادبود انتخابات ۹۴ عنوان کرد: طبق اهداف و راهبردهایی که وزیر کشور تعیین کرد همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام شده، صندوق‌ها و تعرفه‌ها اغلب ساخته شده یا در حال ساخت است و همه کار‌ها براساس جدول زمان‌بندی انجام می‌شود.

اولویت مبارزه با تروریست‌ها؛ ایسنا معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور تاکید کرد که اکنون مبارزه باوحشت‌آفرینان تروریست اولویت تمام جهانیان است. حمید ابوطالبی در یادداشتی کوتاه در صفحه توئیتر خود با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در فرانسه نوشت: «سفر رییس‌جمهور به اروپا به تعویق افتاد؛ اکنون مبارزه با وحشت‌آفرینان تروریست اولویت تمام جهانیان است. این فاجعه را به مردم فرانسه تسلیت می‌گویم.»

روند بازسازی سایت اتمی فردو؛ ایلنا روس‌اتم، شرکت انرژی اتمی روسیه روز جمعه در بیانیه‌یی اعلام کرد که تهران و مسکو در روند بازسازی سایت اتمی فردو برای تولید ایزوتوپ‌های پایدار، پیشرفت خوبی داشته‌اند. شرکت انرژی اتمی روسیه همچنین از سفر «نیکلای اسپاسکی» مدیر روابط بین‌المللی این شرکت و «الکسی فراپونتوف» معاون محیط‌زیست، فناوری و خدمات نظارت هسته‌یی روسیه به ایران و دیدار آنها با علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان خبر داد.

عمان می‌تواند اختلافات تهران و ریاض درباره سوریه را کمتر کند؛ تسنیم وزارت خارجه آلمان پس از دیدار بین دیپلمات‌های ارشد این کشور و عمان گفت که عمان می‌تواند در برطرف کردن اختلافات بین ایران و عربستان‌سعودی در گفت‌وگوهای وین کمک کند. وزارت خارجه آلمان تاکید کرد که حضور سلطان‌نشین عمان در نشست آتی وین می‌تواند برای کمتر کردن اختلافات بین ایران و عربستان که از دو جناح مخالف هم در سوریه حمایت می‌کنند، حیاتی باشد. فرانک والتر اشتاین‌مایر وزیر خارجه آلمان پس از دیدار با یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان، در کنفرانس خبری مشترک گفت: «کشور شما نه تنها به‌دلیل ارتباط با دولت‌های عرب خلیج‌فارس بلکه به‌دلیل پیوندهای نزدیکی که با ایران دارد، از اهمیت برای تمام منطقه برخوردار است.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر