تهدید تروریست‌ها برای امنیت پایدار

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۷۶

علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتای فرانسوی خود ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در پاریس تاکید کرد: حوادث اخیر به روشنی تهدید گروه‌های تروریستی و افراطی برای صلح و امنیت پایدار در جهان را آشکار کرد.

به گزارش ایرنا، در پیام تسلیت بروجردی خطاب به الیزابت کیکو رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه آمده است: با کمال تاسف خبر جان باختن و مجروح شدن ده‌ها نفر از هموطنان جنابعالی را براثر انفجارهای تروریستی را دریافت کردم. وی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، مراتب همدردی و تسلیت خود را به رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه و خانواده‌های داغدار ابراز کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این پیام تسلیت از خداوند منان برای جان‌باختگان آرامش ابدی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحین شفای عاجل مسالت کرد.

بروجردی در این پیام تاکید کرد: حوادث اخیر به روشنی تهدید گروه‌های تروریستی و افراطی برای صلح و امنیت پایدار در جهان را آشکار کرد و اهمیت و ضرورت همکاری جدی و موثر در همه کشورها برای مبارزه با این پدیده شوم را بار دیگر مورد تاکید قرار داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر