برگزاری دوره آموزشی امور مالیاتی در اتاق تعاون همدان

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۴۵

دبیر اتاق تعاون استان همدان از برگزاری نشست هم اندیشی اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی عضو اتاق تعاون با حضور اقلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد. رحمان نادی با بیان اینکه به دنبال به روز رسانی اطلاعات در زمینه مسائل مالیاتی تعاونی‌های تحت پوشش اتاق و مذاکراتی با مدیرکل امور مالیاتی استان، تصمیم گرفته شد تا نشستی در این خصوص برگزار شود، گفت: در این نشست که خلیفه مدیرکل امور مالیاتی استان و کارشناسان مرتبط با موضوع حضور داشتند، مدیران و اعضاء اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی برای رفع ابهامات و مشکلات و سوالات تعاونی‌ها در رابطه با قوانین مالیاتی به بحث و بررسی پرداختند.

نادی بیان داشت: در این نشست تعاونگران به طرح مسائل مبتلابه بخش تعاون و تعاونی خود پرداخته و خواستار رفع موانع موجود برای تحرک و پویایی بخش تعاون در برهه اخیر شدند که در نهایت با مدیرکل امور مالیاتی وکارشناسان مربوط در جهت حل مشکلات مالیاتی و همکاری لازم قول مساعد دادند. وی افزود: در این نشست تصمیم گرفته شد که در آینده نزدیک یک دوره آموزشی در زمینه امور مالیاتی برای تعاونی‌های استان و با حضور کارشناسان این حوزه در محل اتاق تعاون استان برگزار شود.

نادی گفت: در پایان این نشست نیز از دبیر اتاق تعاون استان همدان، سید هادی موسوی مدیرعامل اتحادیه مصرف فرهنگیان استان همدان، علی شایسته مهر مدیرعامل اتحادیه صنعت و محمد رستمی مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری به جهت حضورفعال در ستاد بزرگداشت هفته تعاون در سال « دولت ملت، همدلی و همزبانی» با اهدا هدیه و لوح تقدیر تشکرو قدردانی به عمل آمد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر