اهدای ۵‌ هزار بسته کتاب به کودکان بی‌سرپرست

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۳۶

کتابشهر ایران به مناسبت هفته کتاب، در جشنواره «ک مثل کودک، ک مثل کتاب» به ۵‌ هزار کودک بی‌سرپرست بسته‌های کتاب هدیه می‌دهد.

حامد شفیق، مدیرعامل موسسه کتابشهر ایران با اعلام این خبر گفت: موسسه کتابشهر ایران به بهانه هفته کتاب و شروع دهه دوم فعالیت‌های کتابشهر ایران، با همکاری شعبات مختلف کتابشهر در کشور و موسسه خیریه عترت فاطمی به عنوان بزرگ‌ترین موسسه حامی ۵‌هزار کودک بی‌سرپرست کشور، همزمان با هفته کتاب که از ۲۵ آبان شروع می‌شود، طرح اهدای بسته‌های کتاب کودک و نوجوان به پنج‌هزار کودک بی‌سرپرست را اجرا می‌کند. وی افزود: بر اساس تفاهمنامه امضا شده میان کتابشهر ایران و موسسه خیریه عترت فاطمی، سود حاصل از فروش کتاب‌های کودک و نوجوان تا پایان هفته کتاب، برای خرید کتاب و اهدای بسته‌های کتاب به کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل کتابشهر ایران، با بیان اینکه هدف ما از برگزاری این جشنواره ترویج سنت ارزشمند اکرام ایتام و نذر فرهنگی در کشور است، خاطرنشان کرد: تکریم از کودکان بی‌سرپرست که توصیه مکرر پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) است، فقط به کمک‌های مالی محدود نمی‌شود، چراکه آثار و برکات اهدای کتاب در زندگی این کودکان و نوجوانان، اغلب بیش از آثار و برکات کمک‌های دیگر است.

وی یادآور شد: موسسه عترت فاطمی، بزرگ‌ترین موسسه خیریه حامی ۵‌ هزار کودک بی‌سرپرست در کشور است که هم‌اکنون گروه «فیتیله‌‌یی‌ها» نیز عضو این موسسه هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر