اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۲۰

70درصد از مطالبات شرکت گاز کرمانشاه

وصول شد

کرمانشاه ـ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در 6 ماهه سال جاری بیش از 70‌درصد از مطالبات شرکت گاز از مشترکین در استان کرمانشاه وصول شده است. حمید فانی اظهار کرد: در 6ماهه سال جاری بیش از 70‌درصد از مطالبات شرکت گاز از مشترکین در استان کرمانشاه وصول شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: میزان مطالبات این شرکت از مشترکین در بخش‌های مختلف از 230میلیارد تومان در اسفندماه سال گذشته به 135میلیارد تومان در ابتدای مهر ماه سال جاری رسیده است. وی عنوان کرد: وصول مطالبات شرکت در سال جاری با جدیت پیگیری شد که منجر به کاهش قابل ملاحظه مطالبات در 6ماهه اول امسال شد. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، تصریح کرد: در بخش خانگی فرآیند وصول مطالبات معوق به پیمانکار واگذار شد و در سایر بخش‌ها مانند صنایع و سی.ان.جی هم با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری‌های متعدد حجم مطالبات شرکت به نحو قابل توجهی کاهش یافت. وی همچنین بر کمک و همراهی مدیریت ارشد استان برای وصول مطالبات اشاره و اظهار کرد: هماهنگی انجام گرفته با مدیران استان و مساعدت و همراهی مجموعه استانداری و فرمانداران در جهت وصول مطالبات شرکت گاز از مشترکین بدهکار بسیار حائز اهمیت بود.

تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار اردبیل گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از گازرسانی به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان طی دو سال آینده خبر داد. فیروز خدایی در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه گازرسانی به روستاهای شهرستان خلخال اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی و حمایت ویژه‌یی در این خصوص داشته که در این راستا شرکت گاز استان نیز برای تکمیل گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار برنامه‌ریزی کرده است. وی با بیان اینکه این مهم در راستای تبصره2 قانون بودجه سال۹۳ محقق می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون نهضت گازرسانی به روستاهای استان اردبیل که از چند سال پیش آغاز شده، ادامه داشته و این روند امسال تسریع شده است. خدایی به آغاز عملیات گازرسانی به بیش از ۲۰۰ خانوار روستایی استان طی ماه‌های اخیر اشاره کرد و متذکر شد: عملیات گازرسانی به روستای نمهیل از توابع شهرستان خلخال نیز طی هفته گذشته آغاز شده و هم‌اکنون عملیات اجرایی آن روند مطلوبی را پشت سر می‌گذارد. وی اجرای ۱۴کیلومتر شبکه توزیع گاز با اعتبار بالغ‌بر ۱۰میلیارد ریال جهت اتمام عملیات گازرسانی به این روستا را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تلاش خواهد شد با وجود مسیر کوهستانی و صعب‌العبور منطقه، عملیات گازرسانی به ۲۰۰ خانوار این روستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

مدیرکل جدید استاندارد استان مرکزی

معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان ملی استاندارد ایران ساحل سهی به عنوان مدیرکل جدید استاندارد استان مرکزی معرفی شد. مشاور امور اقتصادی استانداری استان مرکزی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید استاندارد استان مرکزی اظهار داشت: توسعه دو امر مهم استاندارد و محیط زیست در کشور به عزم ملی مردم و مسوولان نیاز دارد. علی یوسفی افزود: در حال حاضر کشور از نظر توسعه استاندارد و محیط زیست با چالش‌های بسیاری فاصله دارد که می‌طلبد مسوولان برای توسعه این امور از هیچ کوششی فروگذار نکنند. وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از محصولات تولیدی داخل از کیفیت بسیار بالایی نسبت به محصولات خارجی برخوردارند. مشاور امور اقتصادی استانداری استان مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه استاندارد و فرهنگ‌‌سازی در این زمینه صورت گرفته که باید تلاش شود این استانداردسازی به مطالبه اصلی مردم تبدیل شود. یوسفی با اشاره به کیفیت پایین محصولات غذایی، کالاهای کارخانجات تولیدی و کشاورزی بیان داشت: ارتقای کیفیت محصولات داخلی امر بسیار مهمی است که باید دست‌اندرکاران امر بیش از گذشته تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند. وی ادامه داد: اداره کل استاندارد استان مرکزی نهضت کنترل کیفیت را بنیان‌گذاری کرده و اقدامات ارزشمندی را در این راستا انجام داده است. زهرا فرجی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی نیز گفت: زنان از توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردارند که با شناسایی این توانمندی‌ها می‌توانند در توسعه کشور نقش‌آفرین شوند. ساحل سهی مدیرکل جدید استاندارد مرکزی نیز شایسته‌سالاری، آموزش‌های به روز، ارائه بالاترین سطح خدمات، مشارکت همه‌جانبه، نظارت عالیه در امور دستگاه‌های خصوصی برای ارتقای کیفیت را از مهم‌ترین سیاست‌های جدید اداره استاندارد عنوان کرد.

نشست کمیته عالی راهبرد استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق اردبیل

در این جلسه ابتدا گزارش عملکرد واحد ایمنی ارائه گردید. سپس تحلیل گزارش نتایج ممیزی داخلی شماره ۲۹ توسط نماینده مدیریت قرائت گردید دراین جلسه پس از بحث وتبادل نظر موارد ذیل مورد تصویب قرار گرفت. مقرر شد عدم انطباق‌های حاصل از ممیزی داخلی با توجه به بازه زمانی تعیین شده، رفع گردد همچنین با توجه به اینکه اکثر عدم انطباق‌ها وجود تفاوت در نحوه عملکرد آنچه که در قالب روش اجرایی یا دستورالعمل وجود دارد، حداکثر ظرف ۲ ماه آینده کلیه رویه‌ها به روز شده و مورد ویرایش قرار می‌گیرد. و به جهت اهمیت بحث آموزش، سیاست قبلی اجرای آموزشی اقتضایی همچنان تداوم یابد و آموزش به پیمانکاران و پرسنل زیرمجموعه آنها که ارتباط مستقیمی با ارتقای کیفیت کار، دقت و سرعت در انجام کارها وکاهش خطرات و ارتقاء سطح ایمنی دارد، طی جلسه‌یی با حضور دبیر کمیته تایید صلاحیت پیمانکاران، گروه ایمنی - دفتر آموزش و نماینده مدیریت در اسرع وقت تشکیل، تا نحوه و چارچوب آموزشی مورد بحث قرار گرفته و راهکار پیشنهادی تهیه و به مدیرعامل شرکت گزارش گردد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر