قطع آب شرب 3057 مشترک پرمصرف بدون هشدار!

۱۳۹۳/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۷۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام خبر قطع انشعاب 3057 مشترک پرمصرف گفت: به این مشترکین برای رعایت الگوی مصرف یک ماه فرصت داده بودیم، اما در فاز اول قطع انشعاب به دلیل نبود توجیه، انشعاب مشترکینی که 200مترمکعب آب مصرف می‌کردند را بدون هشدار

قطع کردیم.

محمد پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که در فاز اول قطع موقت انشعاب مشترکان پرمصرف چه دستاوردی عاید شرکت آب و فاضلاب شد گفت: قطع هفت ساعته آب برای اطلاع‌رسانی به مشترکین است که بدانند مصرف بالایی دارند و فقط روی کاغذ به عنوان مشترکین پرمصرف ثبت نمی‌شوند. البته برای اخذ نتایج مسلما مصوبات سختگیرانه دولت نتیجه‌بخش خواهد بود و تاثیر بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه یک ماه به مشترکین پرمصرفی که بیش از 50 مترمکعب آب مصرف می‌کردند، فرصت برای کاهش مصرف داده‌ایم، گفت: 3057 مشترک شناسایی شده بودند که پس از یک ماه، در روز 24 و 25 شهریورماه به مدت هفت ساعت از 10 تا 17 انشعاب آنها قطع شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: هشداری که به مشترکین مذکور داده شد به‌خاطر مبحث مشتری‌مداری که همواره به آن توجه‌ داریم بود وگرنه مصرف 200 مترمکعب آب هیچ توجیهی ندارد و در فاز اول بدون دادن فرصت، انشعاب آنها قطع شد.

پرورش با تاکید بر اینکه اقدامات سختگیرانه‌‌تری صورت می‌پذیرد گفت: پس از این اقدامات سختگیرانه با مشترکین پرمصرف صورت می‌گیرد تا مصرف بیش از حد آب کاهش پیدا کند. گفتنی است، همچنین وزیر نیرو اظهار کرده که در جلسه هیات دولت قرار بر این شد تا افزایش قیمتی در پله‌های بالای تعرفه پلکانی انجام شود تا مشترکان پرمصرف به دلیل انگیزه اقتصادی مصرف خود را کاهش دهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر