اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۴۸۷

برگزاری همایش تجارت الکترونیک 25آبان‌ماه در خراسان جنوبی

رییس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همایش تجارت الکترونیک با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری و رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

علیرضا کفاشی در گفت‌وگو با خبرنگار تعادل با بیان مطلب فوق افزود: همایش تجارت الکترونیک، توسعه کسب و کار و خریدهای اینترنتی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این همایش 25 آبان‌ماه در محل سالن غدیر برگزار می‌شود، تصریح کرد: معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارتخانه، یکی از مدیران فروش اینترنتی موفق کشور، دبیر انجمن کسب و کارهای اینترنتی، قائم‌مقام مرکز اصناف کشور، استاندار خراسان جنوبی و دستگاه‌های مرتبط برای شرکت در این همایش دعوت شده‌اند.

رییس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و بیان داشت: تبیین نقش کسب و کار‌های اینترنتی در توسعه تجارت و توسعه اقتصاد استان، طرح مباحث حقوقی و قانونی مرتبط با کسب و کارهای اینترنتی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

کفاشی ادامه داد: همچنین یکی از اهداف اصلی این همایش دادن اطلاعات و آشناسازی بازاریان و اصناف استان برای ورود و سوق دادن به سمت فروشگاه‌های مجازی علاوه بر فروش فیزیکی است.


ما به امید یاری گرفتن از نفوذ شهردار ساری به این استان آمدیم

همایش دو روزه معاونان مالی، اداری کلان‌شهرهای کشور 13 ابان ماه با سخنان سید مصطفی طاهری معاون اداری، مالی شهرداری ساری در مرکز استان مازندران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش مرکز امور رسانه شهرداری ساری در مراسم آغازین این همایش که با حضور معاونان اداری، مالی بسیاری از شهرداری‌های کلان‌شهرها و نیز هاشمی شهردار منطقه سه، خواجوندی مدیر امور اداری؛ معینی مدیر درآمد و املاک؛ موسوی مسوول آموزش و لزگی مدیر روابط عمومی شهرداری مرکز استان برگزار گردید سید مصطفی طاهری در سخنانی با عرض خیر مقدم تاکید کرد: وظیفه دارم تا از سوی مهندس عبوری شهردار محترم ساری به فرد فرد شما خیر مقدم گفته و آرزو کنم در این همایش که برای نخستین بار در ساری برگزار می‌شود در کنار انتقال تجربه بتوانیم در بعدمالی و نیروی انسانی همکاری‌های خوبی بعمل آوریم تا از این رهگذر شاهد افزایش توانمندی‌ها در مدیریت شهری باشیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری این همایش در استان مازندران و با میزبانی شهرداری ساری را یک نقطه عطف در حوزه هم افزایی، هم‌اندیشی و همدلی میان کلان‌شهرهای کشور توصیف کرد و افزود: اعتقاد راسخ داریم در سایه سه اصل هم‌افزایی، هم‌اندیشی و همدلی می‌توانیم بسیاری از چالش‌های شهرداری‌های کلان‌شهرها را برطرف کنیم. سید مصطفی طاهری معاون اداری مالی شهرداری ساری نیز در مصاحبه‌یی برگزاری همایش در ساری را یک فرصت خوب برای استفاده از تجارب ارزشمند دیگر معاونان اداری، مالی شهرداری‌های کلان‌شهرها توصیف کرد و گفت: با توجه به نشست‌های تخصصی کمیته‌های همایش انتظار داریم شاهد دستاوردهای خوبی در بخش موضوعات که در دستور کار همایش قرار دارند باشیم.


تقدیر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، جواد مهندس مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی درمراسم افتتاحیه پروژه مسکونی کوی کوثر اراک که با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نماینده ولایت فقیه وامام جمعه اراک، استاندار استان مرکزی، نمایندگان اراک درمجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرهمراه بود، حضور به هم رسانید ومورد تقدیر علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرارگرفت. بر اساس همین گزارش در لوح تقدیر تقدیمی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی آمده است: «فرصت خدمت به مردم هدیه‌یی است که خدای متعال به بندگان مخلص عطامی فرماید. دقیقاً تلاش‌های موثر جنابعالی در جهت خانه‌دار نمودن هموطنان عزیز در کوی کوثر اراک، حسن استفاده از همان عطیه الهی و شایسته تقدیر و امتنان است. بدین‌وسیله مراتب قدردانی خود را با تقدیم این لوح سپاس ابراز می‌دارم و توفیقات روزافزون حضرتعالی را در عرصه خدمت به مردم این مرز و بوم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان خواهانم.»


تقدیر از تلاش‌های بیمارستان رضوی

در مدیریت خون بیمار

در آستانه هفته جهانی مدیریت خون بیمار، مدیرکل اداره انتقال خون خراسان رضوی از مدیرعامل بیمارستان رضوی و مسوولان بانک خون این بیمارستان طی مراسمی با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

در این مراسم دکتر حمیدرضا اسلامی ضمن بازدید از بانک خون بیمارستان رضوی، با طرح توسعه‌یی بانک خون و آزمایشگاه این بیمارستان آشنا شد و ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای استفاده بهینه از فرآورده‌های خونی و همین‌طور آمار پایین هدررفت خون و محصولات خونی در این بیمارستان گفت: به واقع بیمارستان رضوی باید به عنوان الگوی موفق در خصوص مدیریت انتقال خون مطرح شود. وی افزود: متاسفانه این مایه حیات‌بخش یعنی خون و این محصول گرانبها در برخی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هدررفت بالایی دارد و از همین جا باید بگویم که اگر جلوی این هدررفت گرفته نشود ما در آینده‌یی نه چندان دور مجبور به اعلام مراکزی هستیم که نسبت به مدیریت خون بی‌توجه و کم‌توجه بوده‌اند.

وی تلاش‌ها و همکاری‌‌های آستان قدس رضوی و بیمارستان رضوی را در عرصه ارائه خدمات درمانی مناسب به آحاد جامعه ستودنی دانست و گفت: به نظر می‌رسد سطح همکاری‌های آستان قدس رضوی و بیمارستان رضوی در خصوص انتقال خون می‌تواند توسعه بیشتری یابد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر