از واکنش «دنیرو» تا ادعای «رونالدو»

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۴۶۰

سپ بلاتر در بستر بیماری

رییس محروم شده فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا، به بستر بیماری افتاد. سپ بلاتر به دلیل بیماری ناشی از فشار عصبی در خانه بستری شد. مشاور بلاتر با تایید این خبر گفت او تحت مراقبت قرار گرفته است. بلاتر ۷۹ ساله که دارد یک دوره محرومیت ۹۰ روزه از فوتبال را سپری می‌کند، هر چند راهی بیمارستان نشده، اما در خانه تحت مراقبت و درمان قرار گرفته است. مشاور بلاتر گفت: او تحت درمان پزشکی است و انتظار می‌رود ظرف چند روز آینده بهتر شود.


واکنش دنیرو به غول دنیای تکنولوژی

رابرت دنیرو چهارشنبه شب در مراسم جوایز مبدع مجله وال‌استریت ژورنال در نیویورک، از سلبریتی‌ها در برابر یکی از غول‌های دنیای تکنولوژی دفاع کرد.

بازیگر «پدرخوانده» پیش از اهدای جایزه مبدع مجله وال‌استریت ژورنال به آنجلینا جولی، از فرصت استفاده کرد و به صورت لفظی به استوارت باترفیلد خالق فلیکر و اسلک تاخت. باترفیلد خود از کسانی بود که در این مراسم جایزه مبدع وال‌استریت ژورنال را دریافت کردند. او هنگام دریافت جایزه خود اندکی درباره حضورش در میان ستارگانی مانند برد پیت و جرد لتو شوخی کرد، سپس با اشاره به رابرت دنیرو گفت: «من قسمت دوم فیلم «پدرخوانده» را در هواپیما نگاه کردم، از صحنه‌یی که در آن دن فانوچی را کشتی، خوشم آمد». پس از آن نوبت دنیرو بود که با خشم خطاب به او بگوید: «سخنران قبلی هر کسی که بود، گمان می‌کنم اندکی به ما بازیگرها و سلبریتی‌ها بی‌احترامی کردی. من این را به صورت عمومی خواهم گفت و اهمیتی نمی‌دهم که تو چه کسی هستی.»


من یک اسطوره هستم

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. او در 760 بازی که به میدان رفته، توانسته 504 گل به ثمر برساند و بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌آید. او در گفت‌وگویی که با رادیو BBC داشت، گفت: نیازی ندارم که بگویم من بهتری بازیکن تاریخ فوتبال جهان هستم. آمار و ارقام همه‌چیز را ثابت می‌کند. من یک اسطوره هستم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر