حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۲۴۵

جزئیات جدید وام

۲۵ میلیونی خودرو

فارس عضو شورای سیاست‌گذاری خودرو با بیان اینکه وام ۲۵میلیون تومانی به خودروهای با میزان ساخت داخل بالای ۴۰درصد اختصاص می‌یابد، گفت: در این طرح، صاحب خودرو می‌تواند پس از ۳سال آن را به شخص دیگری بفروشد. ساسان قربانی اظهار کرد: قرار است پرداخت وام 25میلیون تومانی خودرو با سود 16درصد از 15 آبان‌ماه یعنی سه روز دیگر آغاز شود که در این طرح، امکان اعطای وام به خودروهایی با ساخت داخل بالای 40درصد وجود دارد و این خودروها بعد از سه سال امکان خرید و فروش دارند.


بدهی‌ راه‌‌آهن صفر می‌شود

ایسنا مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تایید انتقال بدهی‌های راه‌آهن به دولت از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از صفر شدن بدهی‌های این شرکت به سیستم بانکی کشور تا دو ماه آینده خبر داد. محسن پورسیدآقایی درباره بدهی ۶هزار میلیارد تومانی شرکت راه‌آهن به بانک‌ها گفت: به این دلیل که همه این بدهی‌ها در اجرای طرح‌های دولت قبل بوده طبق ماده ۶ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور این بدهی‌ها، بدهی دولت به شمار می‌آید و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آنها را تضمین کرده و می‌تواند با تایید سازمان حسابرسی و تصویب هیات دولت به دولت واگذار شود.


تحویل کارت هزینه سفرسایپا به مشتریان

تعادل مدیر تامین منابع مالی سایپا گفت: برای رضایت مشتریان شرکت‌کننده در طرح «اتو خدمت» (مشارکت در تولید) سایپا، کارت‌های عابربانک با مشارکت بانک صادرات، طراحی و به آدرس پستی مشتریان ارسال شده است. عباس فارسی افزود: دارندگان کارت هزینه سفر سایپا قادرند وجوه خود را از طریق ATM و پوز (کارتخوان) بانک صادرات دریافت کنند همچنین امکان انتقال وجه به کلیه کارت‌های عضو شتاب را خواهند داشت. در صورتی که تاکنون کارت به دست برخی مشتریان نرسیده است، آنها می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی سایپا، درخواست پیگیری کارت را داشته باشند. فارسی زمان واریز وجه هزینه سفر را اول هر ماه اعلام کرد و افزود: کماکان امکان ثبت‌نام برای هموطنان از طریق نمایندگی‌های مجاز سایپا وجود دارد و حداقل مبلغ ثبت‌نام 190میلیون ریال است. همچنین مشتریان در هر زمانی که انصراف بدهند، سود وجه واریزی آنها تا زمان دریافت کامل به صورت روزشمار محاسبه و به کارت مشتری واریز خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر