از رکورد «لبران جیمز» تا کاپیتانی «مارسلو»

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۲۲۵

جوان‌ترین بازیکن ۲۵ هزار امتیازی

فوق ستاره بسکتبال NBA به جوان‌ترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد. لبران جیمز در دیدار روز سه‌شنبه تیم‌های فیلادلفیا و کلیولند کاوالیرز به یک رکورد تاریخی دست یافت. این بازیکن ارزشمند در فاصله ۸دقیقه تا پایان کوارتر سوم، لحظه‌یی تاریخی را برای خود رقم زد و به رکورد ۲۵هزار امتیاز در NBA دست یافت. جیمز با ۳۰سال سن جوان‌ترین بازیکنی است که به این رکورد می‌رسد. کوبی براینت زمانی که به این رکورد دست یافت ۱۵۱روز مسن‌تر از لبران جیمز بود. در این بازی کلیولند با حساب ۱۰۷ بر ۱۰۰ از سد فیلادلفیا گذشت. جیمز در این مسابقه ۲۲ امتیاز به دست آورد.


حمایت جیمی فاکس از تارانتینو

جیمی فاکس، بازیگر «جنگجوی آزاد شده» به کوئنتین تارانتینو توصیه کرد که با وجود تمام واکنش‌های منفی به بیان حقیقت درباره خشونت و وحشی‌گری پلیس در امریکا ادامه دهد. این بازیگر یک‌شنبه در مراسم جوایز فیلم هالیوود از کارگردان برنده اسکار فیلم «هشت نفرت‌انگیز» دفاع کرد. گفته می‌شود تارانتینو پس از انتقاد گسترده نسبت به شرکتش در تظاهرات علیه خشونت پلیس، اقدام به انتشار یک بیانیه خواهد کرد و دلیل کار خود را در آن توضیح خواهد داد.


مارسلو و بازوبند کاپیتانی رئال

مارسلو، مدافع برزیلی تیم رئال مادرید که همراه رافا بنیتز در نشست خبری پیش از بازی با پاری‌سن ژرمن شرکت کرده بود، گفت: «در شرایط خوبی هستم و می‌خواهم به تیمم کمک کنم». مارسلو که در جام جهانی ۲۰۱۴ به عنوان بهترین مدافع چپ جهان انتخاب شد درباره بازی سه‌شنبه گفت: «بازی سختی خواهد بود. پاریس یک تیم بزرگ با بازیکنان بزرگ است». این بازیکن ۲۷ساله درباره کاپیتانی هم گفت: «من کاپیتان دوم هستم و برای من این یک افتخار و مسوولیت بزرگ است چون با بستن بازوبند برای مردم مثل یک الگو محسوب می‌شوید. امیدوارم این افتخار سال‌ها ادامه داشته باشد».

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر