اخبار

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۲۰۵

بازدهی22درصدی صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین

صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران زمین سود محقق شده برای مهرماه را 4/22 درصدی اعلام کرد. به گزارش روابط‌عمومی؛ صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین که از ماه گذشته فروش محدود گواهی‌های خود را با پیش‌بینی حداقل سود روز شمار20 درصد و پیش‌بینی سقف پرداخت سود 24درصد سالانه آغاز کرده بود بازده این صندوق را جهت مهرماه سال 1394 براساس ارزش اسمی هر واحد000/000/1 ریال مبلغ 18/407 ریال که معادل بر 1/84درصد در ماه و 4/22درصد سالانه اعلام کرد. مشتریان می‌توانند با خرید گواهی و مشارکت در صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران زمین از بازدهی ماهانه صندوق بهره‌مند شوند. صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین دارای مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار است و همچنین این بانک ضامن نقدشوندگی گواهی‌های صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران‌زمین است. سپرده‌گذاران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه بانک ایران زمین مراجعه کنند.


استقبال از پرداخت جرایم رانندگی در بانک سپه

با توجه به فراهم شدن بستر لازم، مردم از درگاه‌های مختلف بانک سپه برای پرداخت قبوض جرایم رانندگی استقبال کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه براساس تفاهمنامه منعقده بین بانک سپه و پلیس راهور ناجا، 93 درصد دریافت قبوض از طریق درگاه‌های غیرحضوری این بانک مشتمل بر اینترنت بانک، پیامک، تلفن بانک و خودپرداز صورت گرفت. بنابراین گزارش، 43 هزار و 366 قبض جریمه رانندگی به مبلغ 46 هزار و 988 میلیون ریال از طریق درگاه‌های حضوری و غیرحضوری بانک سپه دریافت شده است. براساس همین گزارش، از 16 تیرماه سال جاری، بیش از 72 درصد از دریافت‌های صورت گرفته قبوض جرایم رانندگی از طریق خودپرداز به تعداد 31 هزار و 243 قبض و مبلغ 37هزار و 450 میلیون ریال بوده است.


مدیرعامل بانک صادرات چهره ماندگار مدیریت شد

در همایشی که توسط انجمن مدیریت ایران برگزار شد تندیس زرین چهره‌های ماندگار مدیریت ایران به اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، طی مراسمی برای تجلیل از چهره‌های ماندگار مدیریت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما که با حضور مدیران برتر و برجسته و کارآفرینان نمونه کشور توسط انجمن مدیریت ایران و دبیرخانه اجرایی چهره‌های ماندگار مدیریت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد بر اساس ارزیابی عملکرد، دستاوردها و مستندات ارائه شده و به انتخاب هیات داوران گواهینامه و تندیس زرین چهره‌های ماندگار مدیریت ایران به اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد. شایان ذکر است در این همایش که صاحب‌نظران، اساتید دانشگاه‌ها و کارشناسان و جمعی از مدیران عرصه صنعت و تولید کشور حضور داشتند از مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی و صنعتگران نمونه کشور قدردانی شد. گفتنی است در همایش زنجیره موفقیت سازمانی که با حضور مدیران ارشد بانک‌ها، بیمه‌های خصوصی و دولتی، شرکت‌های تولیدی برگزار شد، نشان عالی رهبری برتر در صنعت بانکداری به اسماعیل لل‍ه‌گانی، مدیرعامل این بانک اعطاشد و همچنین نشریه معتبر بنکر که هر ساله نسبت به انتشار رتبه‌بندی بانک‌های معتبر جهانی بر اساس شاخص‌های همچون قدرت، اندازه، حجم، وضعیت سودآوری و... اقدام می‌کند نتیجه رتبه‌بندی ١٠٠٠ بانک برتر دنیا را در جولای ٢٠١٥ منتشر ساخت که بر اساس رتبه‌بندی مذکور بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک در میان ١٠٠٠ بانک معتبر جهانی قرار گرفته و جایگاه ٢٧٨ را به خود اختصاص داده است.


روابط عمومی‌ها، راهبران حس‌گر سازمان‌ها هستند

روابط عمومی‌ها راهبران حس‌گر سازمان هستند که فرایند تاثیر‌گذاری و تاثرپذیری هوشمندانه وعاقلانه را در جریان برقراری ارتباطات دوسویه میان سازمان و ذی‌نفعان مدنظر قرار می‌دهند. دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین درجمع مدیران روابط عمومی بانک‌ها وسازمان‌ها با بیان مطالب فوق گفت: روابط عمومی‌ها نمای کامل سازمان‌ها هستند و با در اختیار داشتن ویژگی‌هایی از جمله صمیمیت، صداقت، مشتری مداری و... می‌تواند ارائه خدمت بی‌منت را به عنوان سرلوحه امور در کل سازمان تسری بخشد. مدیرعامل بانک قوامین که در هفتمین نشست شورای سیاست‌گذاری یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی سخن می‌گفت، روابط عمومی وفعالیت‌هایش را سرمایه مهم سازمان دانست و تصریح کرد: ذی‌نفعان حق دارند در فرایند پاسخگویی سازمان اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و مدیران روابط عمومی باید در این زمینه از اثربخش‌ترین رسانه‌ها استفاده نمایند. دکتر نتاج در ادامه تحقق سه ویژگی مشروعیت، مقبولیت و ادارک محیط را نقطه عطفی در موفقیت روابط‌عمومی‌های سازمان اعلام وتصریح کرد: روابط‌عمومی در پی آن است با ایجاد رابطه منطقی با ذی‌نفعان ذهنیت مثبت در سازمان را در جامعه ایجاد یا تقویت نماید.

وی همچنین ضمن تشریح مدل پایداری گروهی، وجوه اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی و راهبری و زیست محیطی، تسری موارد مذکور را جهت پایداری روابط عمومی در سازمان قابل تامل دانست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر