از ادعای ترامپ تا اتهام دزدی تیلور سوییفت

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۱۷۵

دونالد ترامپ و «هفته پیش امشب»

جان الیور مجری برنامه «هفته پیش امشب» روز جمعه گفت به هیچ‌وجه علاقه ندارد دونالد ترامپ کاندیدای ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه را به برنامه‌اش در شبکه اچ‌بی‌او دعوت کند و ترامپ هم روز شنبه به سرعت پاسخ داد و ادعا کرد که برنامه «هفته پیش امشب» در حقیقت به او زنگ زده بوده و خواستار حضور او شده بوده است. ترامپ در توییتر نوشت: «جان الیور و آدم‌هایش به من زنگ زدند تا خواهش کنند در نمایش خیلی خسته‌کننده و خیلی کم‌بیننده‌شان شرکت کنم. من گفتم نه ممنون این کار هدر دادن زمان و انرژی است!» البته «هفته پیش امشب» نگذاشت ترامپ حرف آخر را بزند. روز یک‌شنبه این نمایش تلویزیونی در اکانت توییترش نوشت: «دو نکته... اول اینکه بله، ما یک نمایش خسته‌کننده داریم. دوم اینکه ما به هیچ‌وجه از دونالد ترامپ برای شرکت در آن دعوت نکردیم» و آن را به توییت ترامپ لینک کرد.


زوج هالیوودی در ترکیه ویلا خریدند

آنجلینا جولی و برد پیت زوج مشهور هالیوودی ویلایی کنار ساحل در نزدیکی شهرستان اورلای ازمیر به قیمت ۲.۶میلیون دلار خریداری کردند. گفته می‌شود که خرید این ملک، روز ۲۳اکتبر انجام شده است. این ویلا که تنها چند متر با دریا فاصله دارد و سطح خارجی آن به مساحت ۱۰۰۰۰مترمربع است، دارای ۷اتاق خواب، ۲سالن پذیرایی، استخر ویژه و سالن ورزش بوده و ازسوی الساندور پروتو کارگزار املاک و به‌نام گروه «پروتو» که کارهای خرید ملک ستارگان جهان را انجام می‌دهد، خریداری شده است. گفته می‌شود آنجلینا جولی و برد پیت برای گذراندن تعطیلات تابستان۲۰۱۶، به ترکیه آمده و در ویلای مذکور اقامت خواهند کرد.


تیلور سوییفت به دزدی متهم شد

تیلور سوئیفت به دزدی بودن متن ترانه یکی از پرفروش‌ترین آهنگ‌هایش متهم شد. جسی براهام خواننده امریکایی از تیلور سوئیفت شکایت کرد. او در شکایتنامه خود ادعا کرده که سوئیفت متن یکی از آهنگ‌های سال 2013 او را دزدیده و در آهنگ خود به کار برده است. این خواننده علاوه بر درخواست غرامت 42 میلیون دلاری، خواسته نامش به عنوان ترانه‌سرا در آهنگ تیلور سوئیفت آورده شود. نماینده سوئیفت تاکنون پاسخی به این ادعا نداده است. تک‌آهنگ مورد بحث یکی از پرفروش‌های تیلور سوئیفت بوده و نماهنگ آن بیش از یک میلیارد بازدید در سایت یوتیوب داشته است. به جز شباهت متن ترانه، این دو آهنگ از نظر موسیقی هیچ‌گونه شباهتی با هم ندارند. براهام گفته که پیش از شکایت چند بار برای این مساله با دفتر پخش موسیقی سوئیفت تماس گرفته اما آنها ادعای او را بی‌اساس خوانده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر