اخبار

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۱۵۷

اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی بانک ملت

اسامی برندگان سی و چهارمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در این بانک می‌توانند برای اطلاع از برنده شدن در این قرعه‌کشی، به سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir بخش درباره ملت، نتایج قرعه‌کشی جشنواره قرض‌الحسنه مراجعه کنند. در قرعه‌کشی دوره سی و چهارم، ۸۰۷ هزار برنده خوش شانس این قرعه‌کشی با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه تعیین شدند.

در قرعه‌کشی امسال که به صورت همزمان بین تمامی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی و ارزی انجام گردید، از میان پنج میلیون و ۱۵۷ هزار و ۶۲۰ فقره حساب ریالی و ارزی، مجموعاً ۸۰۷ هزار جایزه به ارزش ۷۶۴ میلیارد ریال به برندگان خوش شانس تعلق گرفت. در این قرعه‌کشی یکهزار جایزه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی، دو هزار جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی، چهار هزار جایزه نقدی یک میلیون ریالی (کمک هزینه خرید صنایع دستی) و ۸۰۰ هزار جایزه نقدی ۲۰۰ هزار ریالی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی اختصاص یافت.


نرخ حق‌الوکاله بانک سپه تعیین شد

نرخ حق‌الوکاله به کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار بانک سپه در سال جاری، 3 درصد تعیین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، با توجه به تغییر نرخ حق‌الوکاله و ابلاغ دستورالعمل جدید بانک مرکزی، نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های بلندمدت یکساله (پس از کسر سپرده قانونی متعلقه)، برای سال 1394 بانک سپه 3 درصد تعیین شد.


امکانات جدید در فروشگاه اینترنتی بانک سامان

به‌منظور توسعه خدمات بانکی از درگاه‌های غیرحضوری، نسخه جدید فروشگاه اینترنتی بانک سامان با امکانات و خدمات جدید راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، مهرداد نوری مدیر فناوری اطلاعات ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در این فروشگاه از این پس علاوه بر پرداخت قبوض خدماتی، خرید شارژ (مستقیم و رمزدار) سیم‌کارت‌های همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و اینترنت‌همراه (بسته‌های 3G ایرانسل)، امکان خرید بیمه‌نامه مسافرتی «شرکت بیمه سامان» نیز فراهم شده است

نوری گفت: تمام هموطنان با استفاده از اطلاعات کارت سامانی خود (شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و CVV2) می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی بانک سامان، بیمه‌نامه مسافرتی بیمه سامان را برای سفر به نقاط مختلف جهان خریداری کنند.

وی افزود: این بیمه‌نامه‌ها با تعهدات بین 10 هزار تا 50 هزار یورو و در بازه‌های زمانی مختلف به انتخاب خریدار به فروش می‌رسد. بیمه‌نامه بلافاصله پس از خرید صادر و برگه بیمه‌نامه قابل‌چاپ از فروشگاه اینترنتی است.

مدیر فناوری اطلاعات درباره دیگر خدمات این فروشگاه تصریح کرد: پرداخت اقساط بیمه‌نامه خودروی شرکت بیمه ایران از دیگر امکانات این فروشگاه است که به تمام دارندگان کارت‌های بانک سامان ارائه می‌شود.


موسسه ثامن‌الحجج در حال اخذ مجوز است

رییس کل بانک مرکزی گفت: امید می‌رود که موسسه ثامن الحجج بتوان با پیگیری‌هایی که هم‌اکنون از سوی مسوولان آن انجام می‌شود، مشکلات این موسسه برای دریافت مجوز برطرف شود. ولی‌الله سیف در گفت‌وگو با ایرنا و مهر در زنجان افزود: آخرین موسسه مالی غیرمجاز تعطیل شده، موسسه 'میزان' بود که بانک صادرات مسوولیت آن را بر عهده گرفت. سیف خاطرنشان کرد: موسسه «ثامن الحجج» امید می‌رود که بتوان با پیگیری‌هایی که هم‌اکنون از سوی مسوولان آن انجام می‌شود، مشکلات این موسسه برای دریافت مجوز برطرف شود. رییس کل بانک مرکزی گفت: موسسه مالی و اعتباری «ثامن» نیز در حال طی مراحل قانونی برای دریافت مجوز و موافقت اصولی است


حضور هیات عامل بانک صنعت در آذربایجان غربی

علی اشرف افخمی، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به همراه هیاتی متشکل از اعضای هیات‌مدیره و معاونان این بانک به آذربایجان غربی سفر می‌کند. افخمی در این سفر ضمن دیدار با استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در نشست‌هایی با صنعتگران، کارآفرینان و نمایندگان تشکل‌های صنفی برای بررسی چالش‌های موجود در مسیر صنایع استان شرکت خواهد کرد. گفتنی است در 6 ماه نخست امسال تعداد 27 طرح به مبلغ 580 میلیارد ریال در این استان به تصویب رسیده و قرارداد تعداد 33 طرح به مبلغ 440 میلیارد ریال نیز منعقد شده است. در ضمن میزان مصوبات این استان از صندوق توسعه ملی در بخش ارزی به 565 میلیون دلار برای 7 طرح و در بخش ریالی به 550 میلیارد ریال برای 20 طرح بالغ شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر