زمان‌بندی پرداخت وجوه سپرده‌گذاران میزان

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۱۵۴

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: جدول زمانبندی پرداخت وجوه سپرده گذاران در تعاونی منحله میزان از سوی بانک صادرات به زودی اعلام می‌شود. به گزارش استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان افزود: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده و اجماعی که در سطح کشور و استان انجام شد تعاونی منحله میزان به بانک صادرات واگذار شد.

وی اظهار کرد: این انتقال شامل تمام دارایی‌ها، بدهی‌ها و کارکنان تعاونی منحله میزان در چارچوب تعریف شده حقوقی و بانکی که متضمن حقوق سپرده گذاران، کارکنان و سهامداران است می‌شود. وی با اشاره به تلاش‌های استاندار خراسان رضوی و ستاد تدبیر و هیات تسویه گفت: سپرده‌گذاران برای دریافت وجوه خود از مراجعه زودهنگام به شعبات بانک صادرات خودداری کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی افزود: طبق تفاهم صورت گرفته تمام شعبات موسسه میزان به نام بانک صادرات تغییر نام می‌یابند و کارکنان در آنها مستقر می‌شوند. رسولیان ادامه داد: بر این اساس سپرده گذاران می‌توانند از روز شنبه 16 آبان ماه به مدت 20 روز کاری با مراجعه به شعبات مربوطه اقدام به افتتاح حساب کنند.

وی تاکید کرد: نحوه بازپرداخت وجوه از طریق پیامک، ایمیل و اطلاعیه‌های صادره از سوی بانک صادرات به اطلاع سپرده گذاران می‌رسد. وی با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم از آنان خواست به بانک صادرات فرصت دهند در مدت زمان منطقی به حل و فصل موضوع بپردازد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر