اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۱۲۷

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی رتبه برتر کشوری شد

تبریز- خبرنگار تعادل| با اعلام شرکت توانیر و براساس نتایج ارزیابی‌ها از اجرای شاخص‌های طرح تکریم، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با کسب 2/99 امتیاز از مجموع 100 امتیاز تعیین شده به عنوان«یکی از شرکت‌های برتر صنعت برق کشور» در پیاده‌سازی و اجرای شاخص‌های طرح تکریم ارباب رجوع معرفی شد.

شرکت توانیر با انتشار گزارشی پیرامون نتایج بازرسی‌های دوره‌یی این شرکت که با همکاری کارشناسان وزارت نیرو از فعالیت‌های طرح تکریم 26شرکت زیرمجموعه صنعت برق به عمل آمد، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در این خصوص اعلام کرده است. بر پایه همین گزارش، مستندات شرکت‌ها طبق چک لیست‌های تایید شده از سوی وزارت نیرو در 7 محور: ساختار-پایش و تحلیل- اطلاع‌رسانی- فرآیندها-مدیریتی- فضا و امکانات و توانمندسازی مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گرفته و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در تمامی این محورها حایز امتیاز برتر در این بازرسی شده است.


کالیبراسیون کنتورهای منابع تولید امور

آب و فاضلاب قاین

مدیر امور آب و فاضلاب قاین از کالیبراسیون منابع تولید شهر قاین و شهرهای تابعه آن خبر داد.

به گزارش «تعادل» و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، مهدی هدی آتشکار با اعلام این خبر افزود: پس از برگزاری کارگاه آموزشی کار با کنتور پرتابل جهت کالیبره کردن کنتورهای منصوبه منابع تولید که در شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی برگزار شد همچنین تحویل‌گیری این کنتور از ستاد شرکت، برنامه‌ریزی در راستای کالیبره نمودن منابع تولید انجام و پس از اعمال ضرایب به دست آمده تولید 6 ماهه امور قاین با دقت بالایی محاسبه شد. وی هدف از این اقدام را در جهت واقعی شدن تولید آب امور و به دست آمدن دقیق هدررفت در سطح شهرها عنوان کرده و انجام کالیبراسیون در هر 6 ماه را ضروری دانست. گفتنی است: جهت انجام کالیبراسیون تعدادی از منابع تولید نیاز به نصب لوله گالوانیزه در محل سر منابع داشته که همزمان این کار نیز صورت پذیرفت.


توزیع بیش از 489 هزار لیتر بنزین

نیمه امسال در منطقه ساری

یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های شرکت تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی است، گفت: در 6 ماهه نخست امسال مصرف بنزین 489هزار و 752 لیتر بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 4درصد افزایش داشت. حسینعلی طالبی با اشاره به اینکه استقرار جایگاه‌های CNG و اقبال عمومی برای استفاده از سوخت پاک باعث کنترل مصرف بنزین شد، خاطرنشان کرد: با این حال مصرف بنزین در 6 ماه نخست امسال افزایش یافت. وی افزایش حضور مسافران تابستانی نسبت به پارسال و تمدید مدت استفاده از بنزین 700 تومانی ذخیره شده در کارت‌های سوخت را عوامل اصلی افزایش مصرف سوخت بنزین عنوان کرد. طالبی میزان مصرف نفت گاز در 6 ماهه نخست امسال را 319هزار و 829 لیتر اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت دوره مشابه سال قبل کاهش 6 درصدی را نشان می‌دهد. حسینعلی طالبی همچنین تصریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال با تبدیل مصرف سوخت کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی از نفت کوره به گاز شهری توانستیم میزان مصرف نفت کوره را به 28هزار و 873 لیتر کاهش دهیم که این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال قبل با کاهش 49درصدی روبه‌رو شد.


صادرات بیش از 94 میلیون لیتر

فرآورده نفت‌ گاز در منطقه خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از صادرات بیش از 94میلیون لیتر فرآورده نفت گاز در این منطقه خبرداد. به گزارش «تعادل» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، مهندس محمدمهدی قرایی با اعلام این خبر افزود: در 6 ماهه نخست امسال میزان 94میلیون و 451هزار و 935 لیتر فرآورده نفت گاز از طریق شرکت‌های صادراتی و تعاونی مرز نشینان به خارج از مرزهای کشور صادر شد.


توسعه ارائه خدمات الکترونیک به رانندگان حمل و نقل جاده‌ای

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی گفت: رانندگان شاغل در حمل و نقل جاده‌یی کالا و مسافر می‌توانند کارکرد خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند. مهندس وحدتی‌فرد بیان کرد: پایگاه داده حمل و نقل جاده‌یی جهت اطلاع‌رسانی انواع فعالیت‌های حمل و نقلی به رانندگان از طریق پیامک راه‌اندازی شده است و رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه جامع اطلاع‌رسانی با دریافت پیامک از عملکرد سیستم‌های مختلف حمل و نقل عمومی مرتبط مطلع شوند. وی گفت: یکی از این خدمات طراحی و بهره‌برداری از سامانه پیامکی هفت رقمی 6040141 است که اطلاعات مختلفی در زمینه‌های گوناگون مانند بارنامه، صورت وضعیت، کارت سلامت، اطلاعات معاینه فنی و CMR به رانندگان ارائه می‌دهد. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی با بیان اینکه شرط اول استفاده از این سامانه پیامکی برای رانندگان ثبت شماره همراه خود در سامانه هوشمند است، بیان کرد: در نخستین گام رانندگان حمل و نقل جاده‌یی باید از ثبت شماره همراه خود در سامانه کارت هوشمند اطمینان کافی داشته باشند و اگر شماره تلفن آنها در سامانه کارت هوشمند موجود نیست باید با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به مراکز فراخوان کارت هوشمند در سراسر استان مراجعه و شماره تلفن خود را ثبت نمایند. وحدتی‌فرد افزود: در گام بعدی رانندگان عزیز باید با توجه به نیاز خود درخصوص اطلاعات بارنامه، صورت وضعیت، کارت سلامت، معاینه فنی و CMR شماره‌های 12 تا 17 را به شماره 6040141 ارسال نمایند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر