مذاکره وزیر بهداشت با رییس‌جمهور درباره بیمه‌ها

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۳۷


تسنیم|

وزیر بهداشت با اشاره به نامه‌نگاری روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درباره مطالبات بیمه‌ها به رییس‌جمهور گفت: شخصا با آقای دکتر روحانی درباره بیمه‌ها گفت‌وگو کردم تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در هفته‌های اخیر اظهارنظرها و در ادامه نامه‌نگاری‌های متعددی که گاها برخی مواقع با زبان تهدید نیز همراه بود بین دو وزارتخانه رفاه و بهداشت درباره تجمیع بیمه‌ها رد و بدل شد.

در این راستا حتی مناظره گفت‌وگومحوری نیز از سیما و از برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری برگزار شد که متاسفانه از طرف وزارت رفاه و بیمه‌ها کسی حاضر به شرکت و پاسخگویی نشد؛ در نهایت مسوولان وزارت بهداشت و مجلسیان نیز تاکید بر اجرای قانون تجمیع بیمه‌ها داشتند به‌طوری که حتی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که عدم اجرای تجمیع بیمه‌ها باعث شکست طرح تحول سلامت و در نهایت ایجاد بحران می‌شود بنابراین رییس‌جمهور باید شخصا در این باره ورود کند. در این رابطه سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت نیز درباره اتفاقات یکی، دو هفته اخیر درباره تجمیع بیمه‌ها و اظهارنظرهای مختلفی که با واکنش و عدم‌همراهی وزارت رفاه مواجه شده است به تسنیم گفت: بنده شخصا به آقای روحانی مطالبی را درباره بیمه‌ها عرض کردم و با وی صحبت‌هایی داشتم و امیدوارم رییس‌جمهور درباره تجمیع بیمه‌ها تصمیمات لازم را اتخاذ کند. وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: همچنین درباره مطالبات بیمه‌ها، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز به شخص رییس‌جمهور نامه‌هایی را نوشته‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر