اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۱۹

راه‌های اردبیل چهارراه شریانی شمال غرب کشور

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: راه‌های استان به عنوان چهارراه شریانی شمال غرب کشور برای توسعه اهداف گردشگری و انجام سفرها محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: وضعیت راه‌های استان اردبیل مطلوب نبوده و در شأن این استان که گذرگاه مسافران متعدد بوده، نیست؛ به همین دلیل آنها را در اولویت ترمیم، اصلاح و مناسب‌سازی راه‌های مواصلاتی استان قرار دادیم. وی افزود: با توجه به اینکه استان اردبیل معبر گذر مسافران از مناطق غربی به شمال کشور است و سالانه ترددهای متعددی از این مسیرها و محورها انجام می‌شود؛ انتظار این است تا در بهترین شرایط امر زیباسازی و بهسازی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان به انجام برسد. مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: استان‌های اردبیل و آذربایجان‌غربی که بنده بیش از این مدیریت آنجا را بر عهده داشتم از لحاظ توسعه محورهای مواصلاتی، احداث اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها از عقب‌ماندگی مزمن رنج می‌برد که باید تلاشی جدی انجام دهیم تا امر روان‌سازی ترددها و کاهش ترافیک جاده‌یی به انجام برسد. محبت‌خواه اضافه کرد: در این زمینه هم به تلاش نمایندگان و هم مدیران استانی نیازمند هستیم و انتظار می‌رود در این مسیر با تلاش و رویکردی جدی بتوانیم اهداف‌مان را بیشتر از این در مدت مسوولیتمان در استان اردبیل تحقق بخشیم. وی تکمیل پروژه‌های مشارکتی و نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف و همچنین جلوگیری از برخی تعرض‌ها به اراضی ملی را از دیگر اولویت‌ها اعلام کرد و یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا وضعیت و شرایط متفاوتی را در استان اردبیل در مسیر ارتقای اهداف و برنامه‌ریزی‌های حوزه راه و شهرسازی انجام دهیم.


کسب رتبه برتر «طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع» توسط آبفا اراک

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این جشنواره که همزمان با جشنواره نظام پیشنهادها با حضور معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آبفا کشور و مدیران عامل صنعت آب و فاضلاب کشور در شهر مشهد برگزار گردید از مهندس عبدالرضا خلیلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اهدای لوح به عنوان «رتبه برتر در زمینه طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع» تقدیر گردید. در لوحی که به این منظور از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به مهندس خلیلی مدیرعامل شرکت آبفا استان مرکزی اهداء شده آمده است: بی‌شک رشد و توسعه صنعت در گرو ارائه خدمات پایدار و مناسب به مردم است و یکی از شاخص‌های اصلی سنجش این امر در حوزه تحول نظام اداری و صیانت از حقوق شهروندان است. بدین وسیله از تعهد و پایبندی مدیران و کارکنان آن شرکت قدردانی نموده و کسب عنوان «رتبه برتر در زمینه طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع» را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.


عضویت شهرداری ساری در کارگروه خدمات الکترونیک کشور

به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری، طی ابلاغی از سوی وزارت کشور، شهرداری ساری به عضویت کارگروه خدمات الکترونیک (خوشه امور داخلی) کشور درآمد. براساس این ابلاغیه که از سوی مرکزتوسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشورصادر گردید شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، ساری، ارومیه، شهرکرد، شیراز، کرمانشاه، یزد به عضویت این کارگروه منصوب شدند. علیرضا عظیمی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری به عنوان نماینده شهرداری مرکز استان به عضویت این کارگروه درآمده و در جلسات شرکت خواهد نمود به‌کارگیری سامانه جامع انتخابات در راستای مکانیزاسیون کامل فرآیندها به عنوان دستور ویژه این کارگروه در بین فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار خواهد گرفت.


دانشگاه علوم پزشکی مازندران دبیرخانه منطقه یک آمایش آموزش عالی بخش سلامت کشور

با عقد تفاهمنامه‌یی بین معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ماموریتهای مربوط به تحقق اهداف بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران واگذار شد. این تفاهمنامه، برای اجرای اثربخش بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و در چارچوب سند آمایش سرزمین بین معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی مازندران منعقد شد. بر اساس این تفاهمنامه دانشگاه علوم پزشکی مازندران موظف است با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در منطقه یک کشور نسبت به توسعه دانش و مطالعات مرتبط با بیماری سرطان، توسعه برنامه پزشک خانواده و توسعه دانش گیاهان دارویی اقدامات مناسب به عمل آورد. همچنین همکاری درایجاد تحول و تدوین بسته‌های نوآوری در آموزش علوم پزشکی، اجرایی کردن و استقرار نظام آموزش مهارتی، توسعه زیرساخت‌های اخلاق پزشکی و تعهد حرفه‌ای، راه‌اندازی شبکه تبادلات علمی، راه‌اندازی مرکز سنجش منطقه‌یی آموزش پزشکی و مرکز سنجش صلاحیت بالینی و اجرای برنامه اعتباربخشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها از دیگر تعهدات دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان دبیرخانه منطقه یک آمایش آموزش عالی بخش سلامت کشور است.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران ماموریت یافته است تا در زمینه توسعه آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان‌های آموزشی جامع زنان و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در منطقه در زمینه آموزش پزشکی با همکاری سایردانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه یک کشور نیز برنامه‌ریزی و اقدام نماید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر