حجتی: کاهش قیمت خرید گندم شایعه است

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۱۶

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص نرخ خرید تضمینی گندم، کاهش قیمت خرید گندم را یک شایعه دانست و گفت: قیمت خرید تضمینی گندم و سایر محصولات قطعا نسبت به سال زراعی گذشته افزایش خواهد یافت. به گزارش تسنیم، وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص 2هزار و 800 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های نوین آبیاری در سال 94 خبر داد. محمود حجتی در نشست هم‌‌اندیشی با تشکل‌های کشاورزی استان فارس گفت: این مبلغ، پارسال یک‌هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار بوده است.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اجرای زیرساخت‌ها و رفع نیازهای توسعه کشاورزی فارس گفت: بیش از 11میلیون تن محصولات کشاورزی در فارس تولید می‌شود درحالی که حجم کل سردخانه‌های استان 40هزار تن است. ساخت گلخانه و سردخانه در زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری نیست. سردخانه یکی از ابتدایی‌ترین نیازهای صنایع‌ تبدیلی است اما استان فارس در ایجاد گلخانه‌ها از حد انتظار عقب‌تر است. ساخت اتاق نیز در برخی از زمین‌های کشاورزی برای کارگران تغییر کاربری نیست.

حجتی همچنین در خصوص نرخ خرید تضمینی گندم، کاهش قیمت خرید گندم را یک شایعه دانست و گفت: قیمت خرید تضمینی گندم و سایر محصولات قطعا نسبت به سال زراعی گذشته افزایش خواهد یافت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر