از بازداشت «بنزما» تا بازگشت «پترسون»

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۰۳

کریم بنزما بازداشت شد

پلیس مادرید برای دومین بار مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید را به علت رانندگی بدون گواهینامه و مجوز بازداشت کرد. طبق قانون، راننده بدون گواهینامه برای خروج از وضعیت بازداشت باید حداقل یک روز تحت کنترل نیروی نظامی باشد اما دفعه قبل نیز باشگاه رئال‌مادرید با پرداخت هزینه مربوط به جریمه این بازیکن مشکل را حل کرد. بنزما این‌بار با دردسر جدی مواجه شده و جدا از جریمه نقدی باید به محکومیت قانونی این موضوع نیز تن بدهد. کریم به دعوت یکی از دوستان نزدیک خود برای صرف شام به مرکز تجاری مادرید رفته بود اما به دلیل سرعت زیاد در اتوبان 19 مادرید توسط پلیس بزرگراه مجبور به توقف و پس از اخذ مدارک، بازداشت شد. بنزما 20 ماه مه، 18 هزار یورو جریمه نقدی شد و قرار بود که برای 8 ماه رانندگی نکند.


اکران فیلم زندگی رونالدو در ومبلی

مستند زندگی کریستیانو رونالدو ۹ نوامبر (۱۸ آبان) در سینماهای کل دنیا اکران خواهد شد. فرش قرمز اصلی این فیلم در لندن در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود. این فیلم مستند به کارگردانی آنتونی فونکه داستان ۱۴ ماه از زندگی ستاره پرتغالی است. این فیلم که در آن تصاویری از ستاره پرتغالی در جام جهانی برزیل یا توپ طلای ۲۰۱۴ گنجانده شده است در ۱۵ سینما در اسپانیا پخش خواهد شد. فیلمبرداری از ۱۴ مه‌۲۰۱۴ یعنی فینال لیگ قهرمانان در اسپانیا، پرتغال، سوییس و برزیل آغاز شد.


ولفگانگ پترسون بازمی‌گردد

سخت می‌توان باور کرد که تقریبا یک دهه از آخرین باری که فیلمی از ولفگانگ پترسون اکران شد می‌گذرد. این کارگردان و فیلمنامه‌نویس آلمانی که زمانی فیلمساز محبوب فیلم‌های بودجه بالای هالیوودی بود، با فیلم «پوزایدون» سال 2006 شکست بدی خورد و از آن به بعد دیگر خبری از او نبود. اما حالا او دوباره دارد، آماده می‌شود تا نخستین فیلم آلمانی زبان خود از زمان ساخت فیلم معروفش «Das Boot» را تولید کند. او قصد دارد فیلم تلویزیونی آلمانی سال 1976 «Vier gegen die Bank»

را بازسازی کند. قرار است تیل شوآیگر، ماتیاس شوآیگوفر، مایکل هربیگ ملقب به «بولی» و یان جوزف لیفرز در این فیلم نقش‌آفرینی کنند. هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز مراحل تهیه و ساخت فیلم مشخص نشده اما بازگشت پترسون خوشحال‌کننده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر