از تولد «هیلاری» تا «بوگاتی» بوکسور معروف

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۷۲۸

ماجراهای تولد هیلاری

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق امریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور روز گذشته جشن تولد شصت‌ وهشت سالگی خود را جشن گرفت و پیام‌های تبریک زیادی از در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرد. در این میان یک پیام ویژه از سوی بیل کلینتون بود که تولد وی را تبریک گفته بود. این پیام از سوی بیش از 3000 کاربر لایک شده اما خود هیلاری جزو آنها نبود. هیلاری تنها به یک پیام تبریک از سوی خوآکین کاسترو نماینده مجلس نمایندگان امریکا پاسخ داد. در این میان کیتی پری خواننده پاپ که از هواداران کلینتون به شمار می‌رود گردنبندی به او هدیه داد که مخفف این عبارت است: «رییس‌جمهور ایالات متحده» او در اینستاگرام خود زیر تصویر این گردنبند نوشت: «هدیه تولد من به دوستم هیلاری خود گویای همه‌چیز است.»


هنرمند معترض چینی لگو را متهم کرد

آی‌وی‌وی، هنرمند معترض چینی در واکنش به تصمیم شرکت لگو که گفته محصولاتش را به او نمی‌فروشد این شرکت اسباب‌بازی را به سانسور و تبعیض متهم کرد. آی وی‌وی تصمیم داشت برای یکی از آثار هنری‌اش که در دسامبر امسال در نمایشگاهی در ملبورن استرالیا به نمایش درمی‌آید از قطعه‌های لگو استفاده کند. اما لگو اعلام کرده که سفارش خرید او را نمی‌پذیرد و تاکنون محصولاتش را به کسی که می‌خواسته آن را برای بیانیه‌یی سیاسی استفاده کند، نفروخته است. این معترض چینی در واکنش به گفته لگو در توییتر خود نوشته است: همه‌چیز معرکه است. لگو به ما می‌گوید که چه کنیم و چه نکنیم. لگو به ما معنی سیاسی را یاد می‌دهد و همه شرکت‌های بزرگ به ما‌ می‌گویند عاشق چه باشیم و از چه متنفر باشیم.


تجلیل منچستر از وین رونی

وین رونی گفته است تمام عوایدی که از بازی بزرگداشت باشگاه منچستریونایتد برای وی حاصل می‌شود، را به موسسات خیریه خواهد پرداخت. این دیدار خیریه بنا به درخواست هوادارانی انجام می‌شود که با نامه، تقاضا کرده‌اند از تلاش‌های رونی قدردانی شود. این بازی در تاریخ سوم آگوست سال ۲۰۱۶ (۱۲ مرداد ۱۳۹۵) در اولدترافورد برگزار خواهد شد اما هنوز مشخص نشده حریف من یونایتد در این بازی چه تیمی خواهد بود. وین رونی در خصوص این بازی اظهار کرد: شب مسابقه برای من و خانواده‌ام شب ویژه‌یی خواهد بود. امیدوارم بتوانیم یک یا دو شگفتی در این شب ویژه داشته باشیم.


ماشین جدید پولدارترین ورزشکار

بوکسور سرشناس امریکایی اقدام به خرید یک دستگاه بوگاتی ویرون کرد. فلوید می‌ودر با انتشار عکسی از بوگاتی ویرون جدید خود، مبلغ پرداختی بابت خرید آن را سه میلیون دلار عنوان کرده است. در همین حال مدیر برنامه‌های این بوکسور اعلام کرده که می‌ودر به هیچ‌وجه قصد ندارد دوباره به دنیای بوکس بازگردد. پیش از این درخواست‌هایی بود مبنی بر اینکه این بوکسور که ۴۹ مسابقه را بدون شکست پشت سر گذاشته با پاکیائو و امیرخان مبارزه کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر