افزایش سرمایه بیش از 1000 درصدی

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۶۹۷

شرکت به کانون کارشناسان رسمی استان اصفهان در رابطه با ارزیابی مجدد از طبقات دارایی‌ها و اموال این مجموعه تقاضایی ارسال کرده تا از این طریق دیگر مشمول ماده 141 قانون تجارت نباشیم و سرمایه خود را به میزان لازم افزایش دهیم.

با توجه به لزوم برون‌رفت از ماده 141 قانون تجارت مبنی بر افزایش سرمایه شرکت، الزامات لازم در حال انجام بوده و به زودی گزارش توجیهی را ارائه خواهیم کرد.

معاونت مالی و اقتصادی شرکت پلی‌اکریل ایران ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: شرکت به کانون کارشناسان رسمی استان اصفهان در رابطه با ارزیابی مجدد از طبقات دارایی‌ها و اموال این مجموعه تقاضایی ارسال کرده تا از این طریق دیگر مشمول ماده 141 قانون تجارت نباشیم و سرمایه خود را به میزان لازم افزایش دهیم. مسعود وجدانی در ادامه افزود: در حال حاضر عملیات کارشناسان رسمی به اتمام نرسیده و به محض اتمام کار، گزارش توجیهی افزایش سرمایه توسط هیات‌مدیره شرکت تهیه خواهد شد، به همین دلیل در رابطه با میزان دقیق افزایش سرمایه نمی‌توان اظهارنظر کرد، اما با توجه به سرمایه فعلی شرکت و قانون تجارت مقدار این افزایش سرمایه را تقریبا بیش از 1000درصد می‌توان تخمین زد. وی ادامه داد: اگر تجدید ارزیابی برای سرمایه مورد نیاز شرکت کافی نباشد از آورده نقدی سهامداران شرکت نیز استفاده خواهیم کرد. این مقام مسوول تاکید کرد: پس از انجام این افزایش سرمایه و تجدید ارزیابی دارایی‌ها در جهت گشایش و رفع مشکلات سرمایه در گردش شرکت اقدام خواهیم کرد. وجدانی در رابطه با دیگر برنامه‌های پلی‌اکریل ایران گفت: با توجه به اینکه یکی از چالش‌های این مجموعه در حال حاضر مشکل تامین مالی و سرمایه در گردش است، مذاکراتی با بانک‌های مختلف برای تامین منابع مورد نیاز شرکت صورت گرفته که پس از اجرای برنامه افزایش سرمایه و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گشایش‌هایی در جهت نوسازی و توسعه ظرفیت‌های شرکت اقدامات لازم را انجام خواهیم داد، همچنین یکی دیگر از برنامه‌های شرکت اجرای طرح توسعه افزایش ظرفیت تولید الیاف پلی‌کول است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر