محصولی با سه استاندارد در کیفیت

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۶۰۴

خط تولید 36هزار بطری در ساعت، (کرونس) در کنار دو خط 20 هزار و 10 هزار بطری در ساعت (سیدل)، این شرکت را به مدرن ترین و بزرگترین تولید کننده آب بطری شده در ایران تبدیل کرده است.

مدیر عامل این مجموعه آقای میشل راسکائو، از کشور فرانسه، با بیش از 20 سال سابقه در صنعت تغذیه شرکت دماوند را مدیریت می کنند. هدف ایشان توسعه و ارتقای دماوند تا دستیابی به رضایت کامل مصرف کنندگان می باشد.

شرکت فرانسوی دنون، پیشرو در صنعت غذا در چهار زمینه محصولات لبنی، آب‌های بسته بندی، غذای کودک و تغذیه پزشکی فعالیت می‌کند.

این شرکت خود را متعهد به تولید غذای سالم در جامعه از بدو تولد تا میانسالی می داند و در این راستا قدم برمی دارد. شرکت دنون رتبه اول دنیا در محصولات لبنی، رتبه دوم دنیا در آب بطری شده، رتبه دوم دنیا در صنعت غذای کودک و رتبه اول اروپا در صنعت تغذیه پزشکی را در اختیار دارد.

شرکت دنون در امریکای لاتین، آفریقا و خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپای مرکزی و شرقی و اروپای غربی حضور جهانی دارد.

شرکت دنون با دارا بودن پنج برند پرفروش دنیا از جمله اِویان، وُلویک و آکوا دومین تولید کننده آب‌های بسته بندی از سال 2010 در جهان است و همواره سعی دارد مصرف کنندگان را به نوشیدن مایعات سالم تشویق کند.

آب دماوند به دلیل افزایش تقاضا در بازار و ایجاد تنوع در محصولات خود، با مشارکت شرکت دنون به عنوان شریک فرانسوی خود پس از مطالعات گسترده و به منظور بالا بردن ظرفیت و کیفیت، درسال 1388 اقدام به نصب مدرن ترین خط تولید در ایران و خاورمیانه کرد. شرکت آبهای معدنی دماوند با کمک دانش و تکنولوژی روز دنیا و تجربه ای که پس از 36 سال کسب کرد، در سال 1388 موفق به دریافت سه گواهینامه بین المللی شده است:

سیستم مدیریت کیفیت 2008: ISO 9001

سیستم مدیریت ایمنی غذایی 2005: ISO 22000

سیستم حفاظت از محیط‌زیست 2004: ISO 4001

آب معدنی دماوند همچنین گواهینامه سلامت و ایمنی مواد غذایی ( HACCP ) را سال 2010 کسب کرد. در همین راستا، بر اساس الزامات سه استاندارد بین المللی و استانداردهای شرکت دنون بر پایه استانداردهای اروپا همچنین قوانین داخلی استاندارد ملی، واحد کنترل کیفیت شرکت آب معدنی دماوند بیش از 50 مرحله کنترل کیفیت در تمام مراحل تولید جهت اطمینان هر چه بیشتر از کیفیت محصول تولیدی، ایمنی و سلامت محصولا ت و رعایت استاندارد ها انجام می دهد. از جمله دیگر فعالیت‌های آب معدنی دماوند جهت حفظ کیفیت خود ارسال نمونه جهت بررسی کیفیت به آزمایشگاه سب سوییس و اویان فرانسه بصورت منظم است.به علت حساسیت و توجه شایان شرکت آب های معدنی به «کیفیت»، در زمستان 1392، در آستانه‌ی40 سال کسب تجربه، دماوند با نصب پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید آبهای بطری شده باز هم کارخانه خود را مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا کرده و با بهره گیری از «میکروفیلتراسیون پیشرفته» محصولی قابل رقابت با برندهای مطرح و موفق جهانی را به بازار ایران عرضه می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر