آب معدنی دماوند؛ به دنبال بازارهای فروش جهانی

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۶۰۳

شرکت آب معدنی دماوند برنامه صادرات را به عنوان یکی از برنامه‌های آینده خود در نظر گرفته است. میشل راسگائو مدیرعامل آب معدنی دماوند می‌گوید بخشی از برنامه‌های آینده ما توسعه صادرات به کشورهای دیگر است و هدفمان بازارهای اطراف است که به زودی در آنها فعال می‌شویم. دوبی یکی از پرظرفیت ترین این بازارهاست که امور قانونی صادرات به این منطقه انجام شده و تمام تاییدیه‌ها اخذ شده تا به زودی بتوان این کار را شروع کرد.

وی گفت: فکر می‌کنم آنچه باید امروز روی آن تاکید کنیم این است که محصولات ما سه ویژگی دارند: اول اینکه کاملا سالم و از هر نوع آلودگی به دور هستند. مستندات این را ثابت می‌کند و گزارش‌های سازمان‌ها و ارگان‌های فعال در حوزه سلامت غذا و دارو موید این مساله هستند.

نکته دوم این است که ما همیشه خیلی صادقانه و شفاف با مشتریان کار می‌کنیم و در ارتباطات مان هم این روش را به کار گرفته‌ایم و با تکامل کارهایمان و با انتقال از تولید خط تولید آب معدنی به آب آشامیدنی، با سرمایه‌گذاری و کمپین گسترده این کار را انجام دادیم و به اطلاع عموم رساندیم.

آخرین و سومین نکته این است که ما همیشه سعی کردیم با سازمان غذا و دارو همکاری داشته باشیم و وقتی به دنبال مسایل ایجاد شده اخیر، گفتند تولید نکنید، ما دست از تولید کشیدیم و تنها به توزیع اکتفا کردیم و به همین دلیل حتی عذرخواهی کردیم تا از سوء‌تفاهمی که ایجاد شده بود عبور کنیم.

وی می‌افزاید: به دلیل همه این سوء‌تفاهم‌ها بود که این مسایل به وجود آمد و این ربطی به کیفیت آب دماوند نداشت.

در مقایسه با آب معدنی در کشور خودشان و دیگر کشورهای اروپایی، مدیرعامل شرکت آب معدنی دماوند می‌گوید همه جا برمبنای یک روند یکسان، آب بطری شده این کمپانی تولید می‌شود و همان کیفیت را در کشورهای مختلف می‌توان تجربه کرد. ما سعی داریم بهترین پروسه را برای تولید بهترین محصولات به کار بگیریم.

وی با اشاره به این که آب معدنی «دنون» در 150 کشور دنیا تولید می‌شود گفت: در کنار ایران در ترکیه دو برند مشهور «حیات» و «سیرما» به این کمپانی تعلق دارد و در اروپا «اویان» برند خیلی مشهور و «ولویک» بسیار شناخته شده هستند. «فون ریا» در اسپانیا و «آلوا» در اندونزی، «بونا فونت» در مکزیک و برزیل و همینطور تا دانمارک، چین و ...

وی با اشاره به این که کمپانی آب معدنی دماوند اولین آب معدنی در بطری است که در ایران تولید شده افزود: این کمپانی در واقع صنعت آب بسته بندی را در کشور پایه گذاری کرده است.

آقای راسگائو در ترسیم برنامه‌های آینده می‌گوید: باید در چند هفته و ماه آینده از این بحران عبور کنیم و برای آینده به گسترش کارمان ادامه می‌دهیم. باید همه داستان‌هایی که در ماه اخیر شکل گرفت، ازسر بگذرد و بعد ارزیابی کنیم و نتایجش را ببینیم. آنچه مسلم است توزیع گسترده در ایران و این که حتی بتوانیم در دورافتاده‌ترین مناطق این آب را به دست مردم برسانیم، مهمترین وظیفه ماست.

پس از بررسی و تحقیق بر روی منابع آب معدنی در ایران، شرکت آبهای معدنی دماوند در سال 1352 به عنوان اولین تولید کننده آبهای بسته بندی در ایران و پایه گذار این صنعت، توسط یک شرکت اروپایی تاسیس شد. در سال 1388، 70درصد ازسهام این شرکت توسط شرکت فرانسوی دنون خریداری شد و این شرکت مدیریت کامل آن را بر عهده گرفت. در طی سال‌های اخیر شرکت دنون با وارد کردن خطوط و آخرین تکنولوژی روز دنیا در صنعت آب‌های بسته بندی توانسته است کیفیت و توانایی های شرکت دماوند را ارتقا بخشد. امروزه این شرکت می تواند محصولات خود را در سایزهای متنوع و با ظرفیتی در حدود 66000 بطری در ساعت تولید نماید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر