از پاسخ جالب «پوتین» تا خانه «مایکل جردن»

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۵۰۴

«گواردیولا» احساس غرور می‌کند!

بایرن‌مونیخ که با نتیجه ۴ بر صفر کلن را شکست داد، هزارمین پیروزی‌اش را در بوندس‌لیگا تجربه کرد. این بازی در هفته دهم بوندس لیگا برگزار شد و بایرن در ۱۰بازی ۱۰پیروزی کسب کرد. پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی این تیم، پس از پایان بازی گفت: رکورد هزارمین پیروزی‌مان برای همه از بازیکنان و مربیان تا اعضای باشگاه و هواداران شگفت‌انگیز است. از اینکه مربی بایرن هستم، احساس غرور می‌کنم. بازی سختی بود و امکان ایجاد موقعیت کم بود. خیلی سخت است که آنقدر آمادگی داشته باشی که هر هفته پیروز شوی.


پوتین: باز نیستم، کبوتر آهنین‌بالم!

ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه پیرامون رویکرد سیاسی خود در پاسخ به شخصی که از وی در میان سیاستمداران غربی پرسید: شما خودتان را از «بازها» می‌دانید یا از «کبوترها»؟ دست‌هایش را باز کرد و گفت: من کبوترم، ولی بال‌هایم آهنین و بسیار نیرومند است! سایت شبکه روسیا الیوم با درج این خبر نوشت: این گفت‌وگو در جریان یک مهمانی پشت درهای بسته و در حاشیه نشست والدای در سوچی روسیه رد و بدل شد.


عمارت میلیاردی ستاره بسکتبال

مایکل جردن یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان بسکتبال دنیا تصمیم گرفته عمارت زیبای خود که در واقع پارکی کوهستانی با ۷هکتار مساحت است را به قیمت ۲۱میلیون دلار امریکا به فروش برساند. این عمارت زیبا و مجلل دارای ۹اتاق خواب، یک سالن بدنسازی، ۱۵حمام، زمین بسکتبال، گالری، کتابخانه، زمین تنیس، استراحتگاه دنج و سایر امکاناتی است که تنها می‌توان در یک خانه میلیون دلاری پیدا کرد. مایکل جردن به‌مناسبت ازدواج جدیدش تصمیم به فروش خانه خود گرفته تا همزمان با تغییرات پیش رو در زندگی شخصی‌اش، محیط اطراف خود را نیز به‌روز و تازه کند. البته قیمت اولیه این عمارت ۲۹میلیون دلار اعلام شده بود ولی به‌خاطر نبود مشتری که حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشد مایکل قیمت را به ۲۱میلیون دلار کاهش داد تا بتواند زودتر خانه را به فروش برساند و به عمارت جدید خود نقل مکان کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر