Face Swap اپلیکیشنی برای جابه‌جایی چهره

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۶۵

محدودیت واژه‌یی است که در دنیای اپلیکیشن‌های عکاسی و ویرایش تصویر مفهومی ندارد، به همین دلیل است که ماهانه ده‌ها محصول نرم‌افزاری جدید به این خانواده بزرگ از اپلیکیشن‌ها افزوده می‌شوند.

Face Swap اپلیکیشن ویرایشگر تصویر خلاقانه‌یی است که می‌تواند چهره‌های افراد حاضر در کادر عکاسی شما را با هم جابه‌جا کند.

با Face Swap می‌توانید کارهای فوق‌العاده‌یی انجام دهید. مثلا از یک پدر و فرزند عکس بگیرید و سر کودک را با پدر جابه‌جا کنید، یا اینکه با جابه‌جایی سر زن و مرد مناظر عجیب و خنده‌دار بسازید.

Face Swap هنگام عکاسی، از تکنولوژی دقیقی برای تشخیص چهره‌ها استفاده می‌کند تا برای جابه‌جایی سرها کار آسانی داشته باشید. این اپلیکیشن چهره‌ها را بطور خودکار تشخیص می‌دهد، بنابراین با یک اشاره روی چهره سوژه مورد نظر می‌توانید آن را جدا کرده و روی سر سوژه دیگر بگذارید.

برای جابه‌جایی چهره‌ها در این اپ، لازم نیست که افراد بطور مستقیم به لنز خیره شده باشند. حتی در صورت کج بودن گردن آنها می‌توانید با ابزار Face Rotation قرارگیری چهره بر سر دیگر سوژه‌ها را به دقت تنظیم کنید تا کسی به واقعی بودن عکستان شک نکند. Face Swap را می‌توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر