از اعتراض شواین‌اشتایگر تا عصبانیت رونالدو

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۳۸

عروسک دردسرساز ستاره فوتبال

باستین شواین اشتایگر، ستاره فوتبال آلمان که اکنون عضو تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس است، از یک شرکت چینی به دلیل تولید نامناسب عروسکش شکایت کرد. شرکت چینی به نام DiD عروسکی با نام باستین در لباس ارتش ورماخت (نازی) آلمان تولید کرد و به خط تولید فرستاد. شواین اشتایگر کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان و نمایندگان حقوقی‌اش در پی شکایت از این شرکت و متوقف کردن تولید عروسک مورد اشاره هستند.


مغازه جدید ریس ویترسپون

ریس ویترسپون بازیگر برنده جایزه اسکار که در ماه مه گفته بود می‌خواهد خط تولید لباس‌های سبک جنوبی خودش را راه بیندازد، حالا خبر از افتتاح نخستین مغازه‌اش داده است. این مغازه که جیمز دریپر نام دارد در شهر نشویل ساخته شده. این بازیگر و سرمایه‌گذار 39 ساله از دلایل خود برای افتتاح نخستین مغازه جیمز دریپر در پایتخت ایالت تنسی می‌گوید: «من در نشویل بزرگ شدم و این شهر الهام بخش بسیار بزرگی برای این برند بوده است. احساس کردم این شهر جای خوبی برای مغازه اصلی برند ماست.»


عصبانیت رونالدو از کنترل دوپینگ

کریستیانو رونالدو برای چندمین بار در یک سال اخیر، از سوی نمایندگان کنترل دوپینگ یوفا تحت آزمایش قرار گرفت. پس از اتمام دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و رئال مادرید در پارک دو پرنس، به رونالدو اطلاع داده شد که باید خود را به اتاق کنترل دوپینگ معرفی کند. او هم با گفتن این جمله که «باز هم من؟» شگفتی و خشم خود را نسبت به این مساله نشان داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر