اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۸۳

دکتر نعمت‌الهی: پالایشگاه شازند نگین صنعت نفت کشور است

به گزارش روابط عمومی پالایشگاه امام خمینی شازند(ره) دکتر نعمت‌الهی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در نشست مشترک خود با مدیران این مجموعه صنعتی از پالایشگاه امام خمینی شازند به عنوان نگین ارزشمند صنعت نفت یاد کرد و گفت: پرسنل فعال در این واحد پالایشگاهی باید با تلاش روزافزون و مراقبت از ارزش‌های صنعتی و جایگاه پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند از این نگین ارزشمند صنعت نفت به خوبی حفاظت و حراست کنند. وی افزود: پرسنل فعال در واحدهای عملیاتی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند به عنوان سربازان اصلی صنعت نفت بوده و وزیر نفت با توجه به این مهم حل مشکلات فراروی این قشر را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند. مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به حساسیت و جایگاه پالایشگاه امام خمینی شازند(ره) در صنعت نفت بیان داشت: صنعت نفت کشور روی این مجموعه پالایشگاهی ممتاز کشور حساب کرده و تمامی امور مربوط به آن، موشکافانه و دقیق ازسوی وزیر نفت پیگیری می‌شود. دکتر نعمت‌الهی در ادامه با اشاره به مشکلات فراروی صنعت نفت اظهار کرد: امروز کار مدیریت در صنعت نفت کشور کاری سخت و طاقت‌فرساست که اگر نباشد حمایت و همدلی میان مجموعه‌های کاری، این صنعت نمی‌تواند شرایط خاص پیش‌رو را با موفقیت پشت سر گذارد. وی ادامه داد: صنعت نفت امروز با شرایط خاصی روبه‌روست که نمی‌توان از آن انتظارات 10سال گذشته را داشت و اثرات منفی سوءمدیریت‌های دولت قبل امروز این صنعت را دچار بحران‌های بسیار کرده است. مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با بیان اینکه امروز چشم همه مسوولان و ملت ایران به وزارت نفت دوخته شده است، گفت: دغدغه امروز وزیر نفت برآورده کردن انتظارات دولت از این وزارتخانه به عنوان تنها وزارتخانه درآمدزا برای کشور است و این مساله باعث شده تا مهندس زنگنه با توجه به این مهم قاطعانه و محکم در برابر مشکلات موجود ایستاده و می‌کوشد با بهره‌گیری از توان کاری موجود در وزارتخانه گامی مثبت درجهت رفع این مشکلات بردارد. دکتر نعمت‌الهی یادآور شد: نگاه ویژه به فرآورده‌های نفتی، افزایش تولید و صادرات مهم‌ترین اولویت‌های وزارت نفت است و امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌ها و رخت بربستن شرایط رکود از اقتصاد کشور شاهد بازگشت صنعت کشور به دوران طلایی خود باشیم. وی در ادامه از نیروی انسانی به عنوان پاشنه آشیل صنعت نفت کشور یاد کرد و گفت: وزیر نفت با توجه به این مهم و ارزش‌گذاری بالا به جایگاه نیروی انسانی در صنعت نفت می‌کوشد با ایجاد بسترهای رفاهی برای پرسنل آرامش روانی را که در نهایت منجر به خدمات بهتر و ارزنده نیروها در واحدهای عملیاتی می‌شود از دغدغه‌های فکری پرسنل بکاهد.


بهره‌برداری از دفتر خدمات برق و اتفاقات شبکه روستای بی‌بی شیروان

طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان و جمعی از مسوولان شهرستان گنبد کاووس از دفتر خدمات و اتفاقات شبکه برق روستای بی‌بی شیروان بهره‌برداری شد.

در آیین افتتاح دفتر خدمات برق و اتفاقات شبکه روستای بی‌بی شیروان مهندس علی‌اکبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در سخنانی با اشاره به مشخصات پروژه گفت: هدف از راه‌اندازی دفتر خدمات برق و اتفاقات شبکه در روستای بی‌بی شیروان را سرعت در پاسخگویی به مشترکین، افزایش کیفیت سرویس‌دهی، کاهش خاموشی‌ها و افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکین عنوان کرد. وی با اشاره به فاصله روستای بی‌بی شیروان از شهرستان گنبد کاووس اظهار داشت: امیدواریم با بهره‌برداری از این دفتر، خدمات بهتر و سریع‌تری به مشترکان روستای بی‌بی شیروان و روستاهای اطراف آن داده شود. وی با تقدیر از عملکرد مدیریت شهرستان گنبد کاووس در راه‌اندازی و تجهیز این دفتر، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را یک‌میلیارد و650میلیون ریال ذکر کرد.


نشست صمیمی دکتر ستار بابایی با 2نفر از عزیزان روشندل به مناسبت روز عصای سفید

با هماهنگی به عمل آمده توسط روابط عمومی و امور اداری اداره کل، نشست صمیمی و دوستانه با حضور دکتر بابایی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری- ساری و خانم بزرگ‌نیا (همکار روشندل) و همسر ایشان که هر دو از ورزشکاران روشندل استان مازندران هستند، برگزار شد. در این دیدار، دکتر ستار بابایی ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به این زوج موفق و ورزشکار و همه روشندلان کشورمان، به بیان الطاف بیکران الهی و نعمات بی‌پایان خدادادی اشاراتی داشت و عزم و اراده این دو عزیز توانمند را ستود. در ادامه سرکارخانم سمانه بزرگ‌نیا (همکار شاغل در امور اداری اداره کل) و همسر ایشان ضمن تقدیر و تشکر از فرصتی که دکتر بابایی، مدیرکل دراختیارشان قرار دادند به بیان مسائل مختلف، توانمندی‌ها، امور خانواده، موفقیت‌های ورزشی در رشته‌های تخصصی خود پرداختند و ضمن شکرگزاری خداوند مهربان، اعلام رضایت کامل از شرایط زندگی و کاری‌شان کردند. باشد که همه عزیزانی که به نوعی از بعضی نعمات خدادادی به ظاهر محرومند با بالابردن اعتمادبه‌نفس خود و شکر سایر نعمات الهی، قدردان پروردگار منان باشند.


مصرف گاز در خراسان‌رضوی افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌رضوی از افزایش مصرف گاز طبیعی در 6ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال93 خبر داد. حبیب‌الله صادقی بااشاره به افزایش 3درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه 6ماهه اول در سال93، گاز دریافتی از ایستگاه‌های مبادی ورودی در نیمه اول94 را ازسوی شرکت گاز استان خراسان‌رضوی رقمی بالغ بر چهارمیلیارد و 562میلیون متر مکعب عنوان کرد. وی تصریح کرد: نیروگاه‌های استان با مصرف بیش از دومیلیارد و 269میلیون مترمکعب معادل 50درصد گاز مصرفی خراسان‌رضوی را به خود اختصاص داده‌اند. صادقی همچنین از مصرف 952میلیون متر مکعب گاز به‌صورت خانگی و عمومی، یک‌میلیارد مترمکعب در بخش صنایع غیر نیروگاهی (سیمان، فولاد و...) و 340میلیون متر مکعب در جایگاه‌های CNG استان خبر داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر